Topics

Wandystan: [PILNE] Pupka ty chuju!

Ola Hughson <f.helyanvy@...>

W związku z tym zarządzam godzinę nienawiści wobec > Prezerwatywa Tradycji Radzieckiego.Czas start!
Naprawiłam końcówkę posta Towarzysza. Ku chwale Idei!

(-)
Ola Hughson

Tow. Radziecki

Czołem Rhadmor

Naprawiłam końcówkę posta Towarzysza. Ku chwale Idei!
Serdeczne pozdro! Magicznie to zrobiliście, jak jakiś Hcwdini!

Ola Hughson <f.helyanvy@...>

On Mon, 17 Feb 2014 21:47:13 +0100
Prezerwatyw Tradycja Radziecki <ks.radetzky@...>, w swoim raporcie o postępach w nauce magii przyjaźni, pisze:

Czołem Rhadmor

Naprawiłam końcówkę posta Towarzysza. Ku chwale Idei!
Serdeczne pozdro! Magicznie to zrobiliście, jak jakiś Hcwdini!
Studia w Hogwarcie na kierunku Bzdryngologia Stosowana i Dżem nie poszły na marne w las.

(-)
Ola Hughson

Alojzy Pupka

W dniu 16 lutego 2014 20:58 użytkownik Prezerwatyw Tradycja Radziecki
<ks.radetzky@...> napisał:

(...) Śmiał się ponoć przy
tym głośno, palił ciuadzkie cygaro i popijał z pozłacanej piersiówki
coś, co nie pachniało jak antyalkohol.
Nie wypieram się, lubię radość życia i cygara, ale to jeszcze chyba
nie reakcja? Zawartość mojej piersiówki (niklowanej, nie pozłacanej)
jest bardziej wstydliwa, ale skoro już ludzie o mentalności tabloidu
zaglądają mi pod zakrętkę to niech wiedzą że mandragor lubi cza-
sem napić się wywaru z embrionów : (((

W związku z tym zarządzam godzinę nienawiści wobec Prezerwatywa Tradycji Radzieckiego.Czas start!
Naprawiłam końcówkę posta Towarzysza. Ku chwale Idei!
Dziękuję, towarzyszko, za słuszną w duchu poprawkę. Z pewnoś-
cią obecna forma bardziej odpowiada intencjom autora, który jako
dobry bolszewik nie zaproponowałby przecież nikomu odczuwania
nienawiści wobec mandragora, który jest wyrazicielem wandowej
słuszności i pochodnią wszechjutrzni, przyświecającą naszej drodze
do komunizmu, a przy wcześniej użytym sformułowaniu, ktoś mógł-
by niechcący tak opacznie intencję autora zrozumieć.

W dniu 17 lutego 2014 22:08 użytkownik Ola Hughson
<f.helyanvy@...> napisał:
Studia w Hogwarcie na kierunku Bzdryngologia Stosowana i Dżem nie poszły na marne w las.
Ojej, u nas na LUW, na wydziale wandologicznym, też niedawno
powstała katedra Bzdryngologii i Dżemu Słodzonego Maszynowo
(katedra BSDM), ale na razie prowadzą tylko projekty badawcze,
dydaktyką się nie zajmują : (((

akć mdgr ppłk Alojzy Pupka-Bumbum
kwiaton ― elektron ― esencjat

Czołem Rhadmor!

Studia w Hogwarcie na kierunku Bzdryngologia Stosowana i Dżem nie poszły na marne w las.
Nie pierdolcie, studia są zbyt lamerskie dla takich geniuszy jak Wy,
to prawie to samo co liceum ogólnokształcące. Nie ten poziom
przecież.Zostawcie studia lamerom takim jak ja, a sami zajmijcie się
czymś wznioślejszym.

Ola Hughson <f.helyanvy@...>

On Tue, 18 Feb 2014 01:06:56 +0100
[...]

Jeśli pijesz (sarmackie, mocne) do tego, co mówie o tobie - no cóz, widocznie nie rozumiesz, co mówię ;)

(-)
Ola Hughson

Tow. Radziecki

Czołem Rhadmor!

Jeśli pijesz (sarmackie, mocne) do tego, co mówie o tobie - no cóz, widocznie nie rozumiesz, co mówię ;)
Ludzie po liceach i studiach tak mają, niestety. Przemawia przez nich
kompleks niższości.

Ola Hughson <f.helyanvy@...>

On Wed, 19 Feb 2014 04:02:19 +0100
[...]

p.s. Wiesz, że możesz iśc na studia bez matury, rite? :>

(-)
Ola Hughson