Topics

Wandystan: [Sobór] Kodeks ŚKW

Helmut Walterycz

W dniu 03.05.2015 14:36, Prezerwatyw Tradycja Radziecki ks.radetzky@... [wandystan] pisze:
<duużo>
1. STANOWCZO protestuję przeciwko upartemu forsowaniu formy archiksięć przez reakcyjnych wielbicieli form zmurszałych.
2. Czy konsylium 3 z 4 arcyżenadynów nie jest zbyt restrykcyjne? A jak OŚ będzie chciał mieć 2 arcyżenadynów?
3. Czy nie powinniśmy pozostawić DWÓCH metod do wyboru dalajwandy przez zgromadzonych wiernych zawsze?
4. Czy skreślenie art. XIX nie powinno być warunkowane przeprowadzeniem przez OŚ rewizji listy awangardy w ciągu trzech miesięcy?
5. Czy zmiana nr artykułów jest konieczne? Art. XIX ma ważną rolę w wandohistorii!

Na razie tyle.

--
Leszek Karakachanow Sr.

Tow. Radziecki

Czołem Leszek!

> 1. STANOWCZO protestuję przeciwko upartemu forsowaniu formy archiksięć
> przez reakcyjnych wielbicieli form zmurszałych.

Śmiejemy się z protestów zatwardzonych modernistów.

> 2. Czy konsylium 3 z 4 arcyżenadynów nie jest zbyt restrykcyjne? A jak
> OŚ będzie chciał mieć 2 arcyżenadynów?

A jak dwunastu? Troika zawsze słuszną formą. Dwójka to para kochanków, trójkącik ma już pewną powagę za sobą.

> 3. Czy nie powinniśmy pozostawić DWÓCH metod do wyboru dalajwandy przez
> zgromadzonych wiernych zawsze?

A po co? Nie bardzo widzę sensu. W moim przypadku było to tranzycyjnie stare i nowe, zresztą fart że trafiło akurat na mnie, jakby było na dwie osoby to mógłby być spór - a tak nie ma. Nie widzę powodu do podwójnego wyboru...

> 4. Czy skreślenie art. XIX nie powinno być warunkowane przeprowadzeniem
> przez OŚ rewizji listy awangardy w ciągu trzech miesięcy?

Zwracam uwagę na kluczowy artikiel XXIV (nowa numeracja - XXI) i artikiel następny. Wykreslenie XIX jest jedynie konsekwencją tendencji, że głosy elektorskie wynikają wyłącznie z tytułów awangardy kościelnej, ale te mogą wynikać z innych kwestii (tytuły awangardy proletariatu, funkcje w ŚKW). Nic nie zmienia w faktycznym posiadaniu głosów przez awangardę proletariatu.

Wileńska też się o to wykłucała na privach, czytanie nie boli :P

> 5. Czy zmiana nr artykułów jest konieczne? Art. XIX ma ważną rolę w
> wandohistorii!

Jest to słuszny postulat, możemy dać treść "skreślony" i dla ewentualnych nowych oznaczenia literowe i nie zmieniać numeracji. Poprawię dziś po południu.

Czołem Ja!

[...]
Jeszcze precyzując i wyzłośliwiając się troszku na Griszę - jego
pamiętna apologia została w sumie skierowana nie na ten artikiel co
trzeba - bo to z artikla XXIV wynika kluczowa zasada uznawania tytułów
awangardy proletariatu za równe kościelnym. Artikiel XIX jest de facto
tylko niepotrzebnym powtórzeniem wobec treści artikla XXI. Dlatego
wydany zostanie teraz pod brzytwę Ockhama, on i potomstwo jego.