Topics

Wandystan: [Sobór] Początek

Tow. Radziecki

Wasza Świeckojebliwość!

Do obrad − wypierdalać!
Zainicjowałem co mogłem, protokołować będę, melduję się na Soborze
zwarty i gotowy!

Kapitan Scholik

El Domingo 3 de Mayo de 2015 22:10, "Prezerwatyw Tradycja Radziecki ks.radetzky@... [wandystan]" escribió:
>Wasza Świeckojebliwość!
>Zainicjowałem co mogłem, protokołować będę, melduję się na Soborze
>zwarty i gotowy!

Wypierdalać!

Powszechnie wiadomo, że mapy scholandzkie są mało użyteczne - toteż znalezienie drogi do milchbaru zajęło mi trochę czasu. Ale skoro już tu jestem, to z chęcią posoboruję. Liczę na emocjonalne obrady pełne antyalkoholu!

--
kapitan Henryk Scholik
Milicja Miejska Scholopolis

Alojzy Pupka

W dniu 10 maja 2015 18:32 użytkownik Kapitan Scholik
kapitan_scholik@... [wandystan] <wandystan@...>
napisał:

[...]
Serdeczne wypierdalać.
Obrady chwilowo przystanęły, bo jestem nieco
przytłoczony wszystkim w ostatnich dniach, ale postaram
się tempo narzucić większe jakoś na dniach.

Czołem Wziernik!

Znamy my już takie obietnice!