Topics

Wandystan: Witam :)

Alojzy Pupka

W dniu 6 czerwca 2014 15:10 użytkownik Sted Asketil napisał:

Dreamlandczyk zwiedza swiat - co tam slychac u Was
po „rozwodzie” z Sarmacja? Zyjecie czy tez dopadl Was
szalejacy wirus po wirtualnym swiecie?
Wypierdalać!

Witamy (ztcp ponownie?) w naszych skromnych progach. Żyć,
żyjemy. Nawet nie najgorzej się mamy. Lista świeci pustkami,
bo cała aktywność wyniosła się do tworzonego obecnie systemu
SKOK, który jest o tyle fajny, że pomyślany jest nie tylko jako
wirtualna gospodarka (aczkolwiek też), ale umożliwia także
aktywność. Serdecznie zapraszam do rejestracji i zwiedzania.
Nowości z systemu dostępne są także na stronie głównej MW.

Tak mnie naszło sentymentalnie, że w sumie szkoda że lista
tak wymarła. Trzeba by pomyśleć o jakimś dwustronnym
sprzęgnięciu jej z gierkami może...

akć mdgr ppłk Alojzy Pupka-Bumbum
kwiaton ― elektron ― esencjat

Sted Asketil <sted.asketil@...>

[...]

Moze i pusto ale dla mnie to wielka radosc moc jeszcze skorzystac gdzies z urokow listy dyskusyjnej… Wszedzie dominuja fora - komunikacja via www strasznie mnie meczyla przez dlugi czas.

Zarejestrowalem sie i zwiedzam, a wrazie watpliwosci napewno zapytam :)

Sted

Helmut Walterycz

Niestety, i Wandejczycy odeszli od tej szlachetnej formy komunikacji. System komunikacji gierkami jest bliższy forum, jest też dostępna stara wersja (http://skok.wandystan.eu/index.php?s=stara - trzeba wejść dopiero po autoryzacji), której bliżej do formy hybrydowej.

--

Pozdrawiam,
L. Karakachanow Sr