Topics

Wandystan: Zatrudnienia poszukuje pilnie!

Mzee Uume Ivoka

Wypierdalać!

Zatrudnię wolontariusza do prac przy SKOK. Majątku nie mam, bo przekazałem cały na rzecz MW. Ale może Kasa Ludowa coś sypnie.

Obowiązki to testowanie wybranych fragmentów, liczenie różnych rzeczy, uzupełnianie tekstów tu i ówdzie. Doradztwo. Odporność na upierdliwość.
Potrzebna osoba będąca onlajn na jakimś komunikatorze innym niż kurwa-gg.

2013/10/25 ATW <ksiestwo.sarmacji@...>

Towarzysze i towarzyszko matko,

justify:towg4l5m

Zwracam się do was z zapytaniem: "Panie majster czy je
jaka robota dla mnie tu?" Kontaktowałem się w tej
sprawie z towarzyszem Radzieckim, ale że nie otrzymałem
żadnej odpowiedzi to postanowiłem, że was publicznie
zapytam o pracę (może być jak najbardziej publiczna).
Zatem wandejczycy dajcie mi robotę, tak bym mógł
dołączyć do ludu pracującego miast i wsi!

/justify:towg4l5m

(-) A. T. Wileńska

--
ATW

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Zatrudnienia poszukuję pilnie! pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=12048&p=122028#p122028.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.