Topics

Ważna proklamacja

Paulina Laura Emilia

Towarzysze!

Jak wiadomo, Beyoncé, Katy Pery i Ariana Grande (szczególnie Ariana) są najwandniejszymi piosenkarkami, a tow. Britney wykłada w swoich utworach podstawy marksizmu (tak, wiem że to fake news (SAD!)), ale przeoczyliśmy chyba ważną teoretyczkę myśli dekolonialnej:

https://www.telesurtv.net/english/news/-20171128-0036.html

Nicki who?

pt., 7 wrz 2018 o 00:24 Paulina Laura Emilia <polyna@...> napisał(a):

Jak wiadomo, Beyoncé, Katy Pery i Ariana Grande (szczególnie Ariana) są
najwandniejszymi piosenkarkami
You forgot Po... You forgot Maryla Rodowicz!

https://www.telesurtv.net/english/news/-20171128-0036.html
„making her the first female rapper to do so in almost two decades,
the last being Lauryn Hill for "Doo Wop (That Thing)"”

No i pięknie, no i teraz będę się bujał do Misedukacji przez kolejny
tydzień, a dopiero co sobie wyjąłem z głowy... :|

Also: telesur <3

You forgot Po... You forgot Maryla Rodowicz!
Maryla Rodowicz (a.k.a. „Polska Madonna”) najsłuszniejszą polską piosenkarką. Nieironicznie.

No i pięknie, no i teraz będę się bujał do Misedukacji przez kolejny
tydzień, a dopiero co sobie wyjąłem z głowy... :|
A powinniście do “Invasion of Privacy”. Z kolei ja muszę sobie ściągnąć ponownie “Back to Basics” Xtiny, bo mi się gdzieś zapodziało.

Z innych wieści, zmarł Mac Miller, raper znany głównie z gościnnego występu w piosence “The Way” Ariany Grande. Cześć jego pamięci, i łączmy się z Arianą w bólu.

https://www.tmz.com/2018/09/07/mac-miller-dead-dies/

Tymczasem jakieś debile próbują za tą śmierć obwiniać Ari. Co za chuje.

https://babe.net/2018/09/07/mac-miller-fans-blaming-ariana-grande-78325

sob., 8 wrz 2018 o 10:59 Paulina Laura Emilia <polyna@...> napisał(a):

Maryla Rodowicz (a.k.a. „Polska Madonna”) najsłuszniejszą polską
piosenkarką. Nieironicznie.
A dlaczego miałoby być ironicznie niby?
A czy naj... to ja tam nie wiem, parę pretendentek by się znalazło.
Na dziś polecam:
https://invidio.us/watch?v=g7KboGe7I-A
(uroczy song o masturbacji)

W dniu 07.09.2018 o 00:24, Paulina Laura Emilia pisze:
Ariana Grande (szczególnie Ariana)
Ja tu tylko chciałabym się pochwalić że udało mi się rozpoznać dzisiaj głos Ari w nieznanej mi dotąd piosence już po jednej nutce. Chyba czas się zgłosić do „Jaka to melodia”.

Sama piosenka mi się nie spodobała niestety, Ariana ma ostatnio jakiś annus horribilis :<.

W dniu 29.09.2018 o 01:30, Paulina Laura Emilia pisze:
Sama piosenka mi się nie spodobała niestety, Ariana ma ostatnio jakiś annus horribilis :<.
Tymczasem wreszcie przesłuchałam Sweetener. Tak, wiem że jestem chujową arianatorką bo nie przesłuchałam płyty od razu po wydaniu :<.

I muszę poprzeć samą siebie, kiepski rok ma nasza Ari, bo żadna piosenka tam nie zachwyca. Kilka jest _nawet fajnych_, tych mniej popowych, ale nie ma nic na poziomie The Way albo Into You, ani nawet na poziomie Problem.

Niech następna płyta będzie miała coś fajnego, bo będę musiała Arianę odwaifować :<.