Topics

Ważna proklamacja

Paulina Laura Emilia

Towarzysze!

Jak wiadomo, Beyoncé, Katy Pery i Ariana Grande (szczególnie Ariana) są najwandniejszymi piosenkarkami, a tow. Britney wykłada w swoich utworach podstawy marksizmu (tak, wiem że to fake news (SAD!)), ale przeoczyliśmy chyba ważną teoretyczkę myśli dekolonialnej:

https://www.telesurtv.net/english/news/-20171128-0036.html

Nicki who?

pt., 7 wrz 2018 o 00:24 Paulina Laura Emilia <polyna@...> napisał(a):

Jak wiadomo, Beyoncé, Katy Pery i Ariana Grande (szczególnie Ariana) są
najwandniejszymi piosenkarkami
You forgot Po... You forgot Maryla Rodowicz!

https://www.telesurtv.net/english/news/-20171128-0036.html
„making her the first female rapper to do so in almost two decades,
the last being Lauryn Hill for "Doo Wop (That Thing)"”

No i pięknie, no i teraz będę się bujał do Misedukacji przez kolejny
tydzień, a dopiero co sobie wyjąłem z głowy... :|

Also: telesur <3

You forgot Po... You forgot Maryla Rodowicz!
Maryla Rodowicz (a.k.a. „Polska Madonna”) najsłuszniejszą polską piosenkarką. Nieironicznie.

No i pięknie, no i teraz będę się bujał do Misedukacji przez kolejny
tydzień, a dopiero co sobie wyjąłem z głowy... :|
A powinniście do “Invasion of Privacy”. Z kolei ja muszę sobie ściągnąć ponownie “Back to Basics” Xtiny, bo mi się gdzieś zapodziało.

Z innych wieści, zmarł Mac Miller, raper znany głównie z gościnnego występu w piosence “The Way” Ariany Grande. Cześć jego pamięci, i łączmy się z Arianą w bólu.

https://www.tmz.com/2018/09/07/mac-miller-dead-dies/

Tymczasem jakieś debile próbują za tą śmierć obwiniać Ari. Co za chuje.

https://babe.net/2018/09/07/mac-miller-fans-blaming-ariana-grande-78325

sob., 8 wrz 2018 o 10:59 Paulina Laura Emilia <polyna@...> napisał(a):

Maryla Rodowicz (a.k.a. „Polska Madonna”) najsłuszniejszą polską
piosenkarką. Nieironicznie.
A dlaczego miałoby być ironicznie niby?
A czy naj... to ja tam nie wiem, parę pretendentek by się znalazło.
Na dziś polecam:
https://invidio.us/watch?v=g7KboGe7I-A
(uroczy song o masturbacji)