Topics

Wiecie co?

Polyna <polyna@...>

Wiecie, że kilka dni temu była 15 rocznica naszej niepodległości?

Wiecie, że za kilka dni minie 2 miesiące od ostatniego posta na LDMW?

Wiecie, że jakiś czas temu minął rok od kiedy miały być wybory prezydenckie?

Do You Know It's Christmas?

Wiecie, że niniejszym zrzekam się obywatelstwa? Nie widzę sensu kontynuowania bytności w martwym już od dawna miejscu.

niedz., 15.12.2019, 00:44 użytkownik Polyna <polyna@...> napisał:

[...]

A nie lepiej czasem coś napisać, zamiast narzekać? Ja się zbieram od dawna,
ale jakoś nie mogę. Jak Towarzyszka może, to po co rzut obywatelstwem,
zamiast wezwania do aktywności?

Pozdrawiam, bynajmniej nie z grobu, tylko z letargu
Wypierdalać

Polyna <polyna@...>

A nie lepiej czasem coś napisać, zamiast narzekać?
Jak pisałam, to mało kto na cokolwiek odpisywał. Zrobiłam coś dla Radia Janusz, to się prawie nikt nie zainteresował tym. Męczyłam Trybuna o rozpisanie nowych wyborów aby rozruszać to wszystko, to się nie doczekałam tych wyborów do dzisiaj.

Dlatego pieprzyć. Czas się po prostu przyznać do tego, że leżymy.

Ola Kaarina Isadora Hughson <f.helyanvy@...>

niedz., 15 gru 2019 o 00:44 Polyna <polyna@...> napisał(a):
Wiecie, że niniejszym zrzekam się obywatelstwa? Nie widzę sensu
kontynuowania bytności w martwym już od dawna miejscu.

Obywatelstwo - jak sama zauważyłaś, martwego kraju - nie jest
ciążącymi na kimś łańcuchami ( a szkoda), ale jak sobie chcecie,
Towarzyszko.
Przyjęłam.

W ogóle wiecie, co jest najlepsze?
Jak patrzę kilka razy dziennie to nic nie ma, ale jak akurat kończę RP
bo idę spać i aktualizuję aplikacje na telefonie i patrzę na
notyfikacje to od razu dyskusja się robi.
Proszę się nie chować przede mną ;(

Ze swojej strony jedyne, co mogę zaproponować, to przekształcenie MW w
muzeum [ bez możliwości rejestracji itp.]. Z naszymi zasobami to już
nic nie zrobimy, a oddanie się pod opiekę cioci sarmacji czy wujkowi
dreamlandowi p o r a z k o l e j n y jest dla mnie, mimo
okoliczności, nie do przyjęcia.

aslo pobieżna lektura kONsTYtucJI sugeruje, że churał
<s>winnickowa</s>ludowy w tej sytuacji jest najwyższym organem (chyba,
że Tow. Pupka ma smaka na ptaka, to jako komisarz Alex może być
Nadtowarzyszem. jak nie, to ja.), więc do czasu potencjalnego
zakończenia tej imprezy zwanej Projektem XД, jest powiernikiem
(kolegialnym) władzy przynależnej stanowisku Prezydenta.
(tak, jestem tą osobą, która na tonącym Titanicu zamiast skakać do
szalupy wyciera kurze na półkach.)

Proponuję κομμός, i ἔξοδος odprawić w sylwestra i następnie sztandar
Szkoły Podstawowej nr 1 im. Morfeusza I Lucjusza wyprowadzić.

Jezus Ipanienko

Zgłaszam się na prezydenta MW.

W dniu niedziela, 15 grudnia 2019 Ola Kaarina Isadora Hughson <
f.helyanvy@...> napisał(a):

[...]

(-) Jezus Pedael Ipanienko-Ingawaar

Ola Kaarina Isadora Hughson <f.helyanvy@...>

Jezus wanduusieńki
Leży wśróód staajenki

niedz., 15 gru 2019 o 01:49 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Wypierdalać

Jak pisałam, to mało kto na cokolwiek odpisywał.
Selawi. Jesteśmy dziadami i babami, a nie gimbą z nadmiarem czasu, już
ładnych parę lat temu ustaliliśmy że nie chodzi nam nawet specjalnie o
wysoką aktywność. Zresztą to Wasze pisanie, Towarzyszko, było dość
dawno. Od czasu ostatniej aktywności na LDMW mogło się coś pozmieniać
i – znając sytuację własną oraz patrząc po obecnym wzmożeniu – nie mam
wątpliwości, że się pozmieniało. Warto było zamiast rzutu paszportem
dokonać kolejnej próby.

Zrobiłam coś dla Radia
Janusz, to się prawie nikt nie zainteresował tym.
Jeśli ściągnięcie, odsłuchiwanie i pokazywanie niemikronacyjnym
znajomym mówiąc „patrzcie, słuchajcie, jakie zajebiste”, to brak
zainteresowania, no to elo.

Męczyłam Trybuna o
rozpisanie nowych wyborów aby rozruszać to wszystko, to się nie
doczekałam tych wyborów do dzisiaj.
Trybun Wam, Towarzyszko, wytłumaczył się z nieaktywności, obiecał
rozpisać jak tylko skończą mu się (przedłużone) zobowiązania realne
(skoro pytacie, to terminem tym jest ten wtorek/środa) i uzyskał od
Was zapewnienie, że – cytuję – nie przeszkadza Wam status „lame duck”.
Przypominam też, że miałem w konkretnej sprawie, związanej z Bialenią,
zaktywizować się na LDMW doraźnie, jak to Wy otworzycie wątek. I co?
Jakoś ten wątek nie powstał.

Dlatego pieprzyć. Czas się po prostu przyznać do tego, że leżymy.
Przecież przyznaliśmy się do tego lata temu. Jesteśmy malutką
społecznością ludzi w wieku, w którym nie mają już całych wywrotek
czasu luzem. Fajnie jak nastąpi jakaś chwilowa aktywizacja, hujowo jak
jest taka posucha jak ostatnimi czasy, ale generalnie ideał wysokiej
aktywności cały czas, jest dla nas po prostu nieosiągalny – i żadna to
tajemnica. Kompletnie nie rozumiem alternatywy: albo spinamy się na
aktywność, albo przyznajmy że leżymy i zamknijmy interes. Niby czemu?
Niby w czym nam przeszkadza, że państwo jest w stanie snu zimowego,
ale możliwe do wybudzenia?

Towarzyszko. Mam nadzieję, że rzut paszportem był raczej performensem
mającym pobudzić nas do jakiegoś życia (brawo, udało się), albo nazbyt
pochopnym, nieprzemyślanym działaniem. Wzywam Was do wycofania wniosku
i raczej do gardłowania o rozpisanie wyborów, co, jak widać, wreszcie
zaczyna być wykonalne.

niedz., 15 gru 2019 o 04:45 Ola Kaarina Isadora Hughson
<f.helyanvy@...> napisał(a):

Obywatelstwo - jak sama zauważyłaś, martwego kraju - nie jest
ciążącymi na kimś łańcuchami
To.

Przyjęłam.
Bardzo proszę o wstrzymanie się z wydawaniem jakichkolwiek papierków,
jestem przekonany że to emocjonalny wybuch i Towarzyszka Polyna zmieni
jeszcze zdanie.

Ze swojej strony jedyne, co mogę zaproponować, to przekształcenie MW w
muzeum [ bez możliwości rejestracji itp.]. Z naszymi zasobami to już
nic nie zrobimy
Nie bardzo rozumiem, po co i dlaczego? Czemu państwo w letargu nie
może być... państwem w letargu? Jak widać po tym wątku, obywatele są,
nie zniknęli. To nie jest Solardia, gdzie w zasadzie jedna osoba przez
lata próbowała udawać, że jest więcej, jak już, to raczej Erboka
kiedyś, gdy jej się niespecjalnie chciało funkcjonować na wysokich
obrotach, ale obywatele byli. Muzeum? Po co? Dlaczego?

oddanie się pod opiekę cioci sarmacji czy wujkowi
dreamlandowi p o r a z k o l e j n y jest dla mnie, mimo
okoliczności, nie do przyjęcia.
Też nie biorę takiej opcji pod uwagę.

[...]
Prezydent to Prezydent, trzeba rozpisać wybory (moje zadanie) i tyle,
co tu kombinować.

Proponuję κομμός, i ἔξοδος odprawić w sylwestra i następnie sztandar
Szkoły Podstawowej nr 1 im. Morfeusza I Lucjusza wyprowadzić.
Solardyjskie sztandary proszę prowadzać wedle uznania.

niedz., 15 gru 2019 o 08:32 Jezus Ipanienko <ekskomunik@...> napisał(a):

Zgłaszam się na prezydenta MW.
Towarzyszu, przyjmuję zaocznie to zgłoszenie. Wybory rozpiszę tak jak
obiecałem tow. Polynie w rozmowach prywatnych – jak skończą mi się
realne obciążenia, czyli w nadchodzącym tygodniu. Ale kandydaturę będę
traktować jako już zgłoszoną.

Polyna <polyna@...>

Bardzo proszę o wstrzymanie się z wydawaniem jakichkolwiek papierków,
jestem przekonany że to emocjonalny wybuch
Nah. Bardzo chłodna decyzja.

Nie bardzo rozumiem, po co i dlaczego? Czemu państwo w letargu nie
może być... państwem w letargu?
Ale po co?

Jak widać po tym wątku, obywatele są, nie zniknęli.
A ja myślałam że tak, poza mną i Olą.

Prezydent to Prezydent, trzeba rozpisać wybory (moje zadanie)
Dawaj bliat.

niedz., 15 gru 2019 o 13:58 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Nah. Bardzo chłodna decyzja.
Tym bardziej smutne, że bez żadnych prób działań, bez wstrzymania się,
bez poganiania mnie lub zapytania o sytuację. Odbieram to w ogóle dość
osobiście.

Ale po co?
A po co od paru lat tak działa? I po co w ogóle bawić się w
mikronacje? To pytanie z tej kategorii.

A ja myślałam że tak, poza mną i Olą.
No to widzi Towarzyszka, to się Towarzyszka pomyliła. To w takim
razie, wobec błędnej oceny rzeczywistości, wobec błędnych założeń,
zapraszam do dostosowania swoich działań do swojej obecnej,
pełniejszej wiedzy o rzeczywistości.

Dawaj bliat.
Tak jak mówiłem wam już dawno prywatnie – jak będę wolny realnie, bo
nie chcę napisać że rozpisuję i nie dociągnąć tego. Czyli w tym
tygodniu. Można było zapytać.

Polyna <polyna@...>

Selawi.
Selawi to mnie może w żopu najwyżej pocałować.

Jeśli ściągnięcie, odsłuchiwanie i pokazywanie niemikronacyjnym
znajomym mówiąc „patrzcie, słuchajcie, jakie zajebiste”, to brak
zainteresowania, no to elo.
Przez jedną osobę, woooow. Poza tym, nawet małego sierpaimłota ani komentarza.

Trybun Wam, Towarzyszko, wytłumaczył się z nieaktywności, obiecał
rozpisać jak tylko skończą mu się (przedłużone) zobowiązania realne
Oh, dobrze że to przez przedłużone. Już myślałam że po prostu mnie zghostowałeś.

(skoro pytacie, to terminem tym jest ten wtorek/środa) i uzyskał od
Was zapewnienie, że – cytuję – nie przeszkadza Wam status „lame duck”.
Taaaaak, to było jakiś kwartał temu. Od tej pory już straciłam całkowicie nadzieję.

Przypominam też, że miałem w konkretnej sprawie, związanej z Bialenią,
zaktywizować się na LDMW doraźnie, jak to Wy otworzycie wątek. I co?
Jakoś ten wątek nie powstał.
Czekałam aż zajrzysz na to LDMW.

Towarzyszko. Mam nadzieję, że rzut paszportem był raczej performensem
mającym pobudzić nas do jakiegoś życia (brawo, udało się)
No tylko tak się kogokolwiek dało. Jak zwykle.

Polyna <polyna@...>

Tym bardziej smutne, że bez żadnych prób działań
Działania raczej nic by nie zaktywizowały. Już wtaczanie kamienia na górę miałoby większy success rate.

bez wstrzymania się
No właśnie się wstrzymywałam przez parę miesięcy. W tym czasie nawet Godotowi by się udało w końcu przyjść.

niedz., 15 gru 2019 o 14:06 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Przez jedną osobę, woooow. Poza tym, nawet małego sierpaimłota ani
komentarza.
Nieprawda. Sierpimłocik poleciał od razu jak zassałem.

Oh, dobrze że to przez przedłużone. Już myślałam że po prostu mnie
zghostowałeś.

Taaaaak, to było jakiś kwartał temu. Od tej pory już straciłam
całkowicie nadzieję.
Było spytać.

Czekałam aż zajrzysz na to LDMW.
Mam w skrzynce pocztowej, więc widzę na bieżąco. W październiku była o
tym mowa i stanęło na tym, że napisałem „napisz na LDMW”.

Towarzyszko. Mam nadzieję, że rzut paszportem był raczej performensem
mającym pobudzić nas do jakiegoś życia (brawo, udało się)
No tylko tak się kogokolwiek dało. Jak zwykle.
No i fajno. Zadziałało. W takim razie apeluję o wycofanie rzutu paszportem.

Polyna <polyna@...>

Nieprawda. Sierpimłocik poleciał od razu jak zassałem.
Jak spojrzałam po jakimś miesiącu od publikacji, to nadal żadnego nie było.

Było spytać.
Sory, ale nie mam pieniędzy na wysyłanie listów tradycyjną pocztą. Chociaż i tak by pewnie zaginęły po drodze.

No i fajno. Zadziałało.
Na chwilę. Po paru dniach i tak znowu zapadniemy w słit słit letarg.

niedz., 15 gru 2019 o 14:09 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Działania raczej nic by nie zaktywizowały. Już wtaczanie kamienia na
górę miałoby większy success rate.
Mylna ocena, bo ja np. czekałem na ten wniosek do OŚ, co do którego
się umówiliśmy i zamierzałem odpowiedzieć od razu. Ale każdemu
zdarzają się mylne oceny, nie winię za to Towarzyszki, mylić się jest
rzeczą ludzką, czy jak to tam mówili w Tyrencji i Luminacie. Natomiast
REITERUJĘ: mylna ocena rzeczywistości doprowadziła was do
nieuzasadnionych działań, a zatem weźcie się w garść i wycofajcie z
tych działań.

Polyna <polyna@...>

Mylna ocena, bo ja np. czekałem na ten wniosek do OŚ, co do którego
się umówiliśmy i zamierzałem odpowiedzieć od razu.
Kiedy czekasz na Godota, Godot czeka też na ciebie.

Natomiast REITERUJĘ: mylna ocena rzeczywistości doprowadziła was do
nieuzasadnionych działań, a zatem weźcie się w garść i wycofajcie z
tych działań.
No dobraaaaa.

Polyna <polyna@...>

W dniu 15.12.2019 o 00:44, Polyna pisze:
Wiecie, że niniejszym zrzekam się obywatelstwa?
Albo nie. I chuj.

Ale jak po miesiącu nadal będe na stolcu prezydenckim, to zrobię to jeszcze raz. I żadne krzyki ani płacze mnie nie przekonają.

Wiecie, że niniejszym zrzekam się obywatelstwa?
Albo nie. I chuj.
<3 <3 <3

Ale jak po miesiącu nadal będe na stolcu prezydenckim, to zrobię to
jeszcze raz. I żadne krzyki ani płacze mnie nie przekonają.
Deal.

niedz., 15 gru 2019 o 14:14 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Jak spojrzałam po jakimś miesiącu od publikacji, to nadal żadnego nie było.
Real gniótł, długo nie miałem czasu nawet przesłuchać, a nie daję
sierpimłotków W CIEMNO :>

Sory, ale nie mam pieniędzy na wysyłanie listów tradycyjną pocztą.
Chociaż i tak by pewnie zaginęły po drodze.
To prawda, że rzadko odpalam ostatnio dżaberka, ale jednak czasem
odpalam. No i e-mail, ztcw, nie żąda wciąż jeszcze przyklejania na
pole DO znaczków poczty baridejskiej....

Na chwilę. Po paru dniach i tak znowu zapadniemy w słit słit letarg.
No pewnie tak, ale co w tym strasznego? Zresztą ja będę mieć trochę
więcej czasu, to czasem coś napiszę.