Topics

Wir haben eine Wanda, Dalajwanda!

Raul Urban III

*gramoli się na przystanek na Placu Żenady*

Kochani Meine!

Kto do chuja wymyślił to wchodzenie na dach Bushaltestelle to ja nie wiem!
Ale pewnie był jakimś heterykiem od odchylenia futbolowego czy innym der
Modernist. Niedriger. Dziś dokonałem losowania spośród czterech kandidaten,
którzy zgłosili się do mnie, czy to po konklawe czy to na LDMW - tow.
Polyna, tow. Wandoljubn, tow. Khand i tow. Wander.

Losowanie dokonało się körperlich, bez wsparcia urządzeń informatycznych, z
użyciem kości K4 którą ich habe. I dobrze się złożyło, albowiem kandydatów
też było vier. Zostali oni przyporządkowani do Ziffern na kości
kolejnością Berichterstattung.

Z große przyjemnością więc ogłaszam wam: Wir haben eine Wanda, Dalajwanda!
genosse WANDER!

Wandosławię i gratuluję nowemu Dalajwandzie. Przypominam, że może on
przybrać Name na czas swego urzędowania bądź tego nie robić (jak trzech
pierwszych dalajwandów). Niech jego Amtszajt pełen będzie wandności i
sichern sex. Vorwärts! Vorwärts! Vorwärts!

--
{☆} Raul Urban III

Polyna <polyna@...>

W dniu 19.02.2020 o 22:55, Raul Urban III pisze:
Z große przyjemnością więc ogłaszam wam: Wir haben eine Wanda, Dalajwanda!
genosse WANDER!
Co jest ciekawsze: tuż przed tym, jak przyszedł ten mejl (dosłownie kilka sekund), bawiłam się randomizerem list spod tego adresu:

https://www.random.org/lists/

Za pierwszym losowaniem, na pierwszym miejscu wyskoczył mi tow. Wander. Z ciekawości kliknęłam na przycisk 'Again!', i ponownie tow. Wander znalazł się na pierwszym miejscu.

SEKULÄR GEIST SAGT: SCHTSCHISCHTSCHAT DALLEIWANDE WANDER!

śr., 19 lut 2020 o 22:04 Polyna <polyna@...> napisał(a):

[...]

Zaprawdę, w cajtach niezwykłych żyjemy. Co zdawało się anmogliś, jest
całkiem mogliś!
Shchishchat genosse Wander, usere Dalaiwander!

Polyna <polyna@...>

Zaprawdę, w cajtach niezwykłych żyjemy.
Jawohl, wir leben in die interessante Zeiten und in die Sozietät. Niedertext!

W dniu 20.02.2020 o 12:31, Polyna pisze:
Zaprawdę, w cajtach niezwykłych żyjemy.
Jawohl, wir leben in die interessante Zeiten und in die Sozietät. Niedertext!
Czy Dalajwanda jest zapisany na LDMW w sumie?

--

ex Zoidberg Cedenbał

Polyna <polyna@...>

W dniu 27.02.2020 o 22:59, Helmut Walterycz pisze:
Czy Dalajwanda jest zapisany na LDMW w sumie?
Sam zgłosił się przez listę. Więc jak najbardziej jest zapisany.

Raul Urban III

Czołem Polyna!

Sam zgłosił się przez listę. Więc jak najbardziej jest zapisany.
Dodam, że aby nie było wątpliwości to poinformowałem go o wylosowaniu
prywatnie, powiedział że jak wyrwie się z reala to się pojawi.

--
RU3

Alojzy Pupka

czw., 27 lut 2020 o 22:17 Raul Urban III <@ru3>
napisał(a):

Dodam, że aby nie było wątpliwości to poinformowałem go o wylosowaniu
prywatnie, powiedział że jak wyrwie się z reala to się pojawi.
Szczęść Wanda w walce z r*alem, znam ten ból. A niecierpliwość męczy,
bo chciałoby się wiedzieć, czy przyjmie imię – i jakie?

Raul Urban III

Czołem Pupka!

A niecierpliwość męczy,
bo chciałoby się wiedzieć, czy przyjmie imię – i jakie?
Również chciałbym wiedzieć. Liczę na to, że wkrótce się przekonamy.

--
{☆} Raul Urban III