Topics

Wniosek do Pretora o postawienie w stan oskarżenia.

Ola Kaarina Isadora Hughson

Niniejszym wnoszę do Pretora o postawienie Towarzyszki Polyny w stan oskarżenia.

Towarzyszka Polyna bezprawnie zmieniła nazwę, krótki opis, jak i
banner na stronie głównej Mandragoratu Wandystanu, na Arianat
Grandystanu.
Źródło: https://wandystan.groups.io/g/wandystan/topic/podsumowanie_listopada_i/28295258

Nie zostało to ogłoszone w trybie edyktu (do czego Prezydentka ma
prawo! -> KoNSTYTuCJa), a jako luźny post na liście; nie zostało też
umieszczone w Dzienniku Praw. I o ile żaden przepis nie przewiduje
maksymalnego czasu od uchwalenia, bądź ogłoszenia aktu prawnego, do
jego upublicznienia w Dzienniku Praw, o tyle dobrosąsiedzką praktyką
jest umieszczenie go jak najszybciej.
W/w ogłoszenie nie posiada również struktury aktu prawnego;
pamiętajmy, że samodzielnie podejmować decyzje i ogłaszać je w taki
sposób mogą jedynie jacyś tam władcy jakichś tam państw
monarchofaszystowskich.

Dlatego też wnoszę o powyższe.

W dniu 24.11.2018 o 03:28, Ola Kaarina Isadora Hughson pisze:
Nie zostało to ogłoszone w trybie edyktu (do czego Prezydentka ma
prawo! -> KoNSTYTuCJa)
W zasadzie i do tego nie mam prawa.

Ale ponieważ wg konstytucji „Mandragorat Wandystanu (ob. Arianat Grandystanu – przyp. mój) jest fajnym państwem wirtualnym”, a Ariana Grande jest jak najbardziej osobą _fajną_ (w przeciwieństwie do np. Jacka Kaczmarskiego), uznałam że prawo do zmiany nazwy państwa na mocy _kaprysu_ mi się p o p r o s t u n a l e ż y.

Z kolei u Towarzyszki wyczuwam mocne odchylenie formalistyczne, lepiej zejdźcie z tej drogi dopóki nie będzie za późno.

[...]

Co, kurwa, znowu ja?

Niniejszym ODMAWIAM wszczęcia postępowania, Droga Lidersza ma niezbywalną doktrynę fajnego państwa wirtualnego w łapkach i nie zawahała się jej użyć. Tuszę, że stary baner jest wciąż dostępny, więc nie widzę podstaw do wszczynania i stawiania, co najwyżej pasjansa mogę postawić.

Zawsze wolałem Blixę Bargelda, Vladimira Oidupęę i Zdzisławę Sośnicką, ale na jublowej playliście (przypominam: https://www.youtube.com/playlist?list=PLEy-_CblY2hmwVUsW-ijJZvbkbPXqQE3n&disable_polymer=true) jest miejsce dla wszystkich.

Jednocześnie liczę, że Droga Lidersza przybliży sylwetkę każdej z ośmiu towarzyszek w osobnym wykładzie/pogadance.

Wandosławię,

Das Pretor

Paulina Laura Emilia

W dniu 24.11.2018 o 20:51, Helmut Walterycz pisze:
Co, kurwa, znowu ja?
Niniejszym ODMAWIAM wszczęcia postępowania
Ola Hughson found dead in the ditch

A już miałam nadzieję na jakieś odbieranko orderów.

[...]
Swoją drogą spojrzałam na plujlistę i zdałam sobie sprawę że zapomniałam o Mariah w banerze.

Wsadziłabym ją zamiast Camili Cabello, ale nie chce mi się poprawiać.