Topics

Wniosek o obywatelstwo

Helmut Herakliusz van der Pohl

Ja, Helmut Herakliusz van der Pohl wnoszę o przyznanie mi obywatelstwa wandejskiego i na terenie Mandragoratu Wandystanu ślubuję miłość do tow. Wandy, wierność idei pornosocjalistycznej, obecność na LDMW, ćwikły nie szczędząc, tak mi dopomóż Wanda.

Ponadto, wnoszę o dopisanie we wniosku, że w papierach będę miał Helmut Herakliusz van der Bukkake-Naziol.

Z pornosocjalistycznym pozdrowieniem,
HH van der B-N,

Helmut Walterycz

W dniu 09.08.2019 o 15:48, Helmut Herakliusz van der Pohl via Groups.Io pisze:
[...]

Czyim klonem jesteście?

(-)

Walterycz Helmut & Służba Racji Stanu

Helmut Herakliusz van der Pohl

Polyna

W dniu 10.08.2019 o 00:26, Helmut Herakliusz van der Pohl via Groups.Io pisze:
Niczyim.
Swoją drogą, przez nazwisko na początku myślałam że Grutina (kolejny…).

Po odpowiedzi widziałam, że nichuzaja* Pohl to nie Grutin.

Swoją drogą – mamy w Wandystanie teraz dwóch Helmutów? No kurła, będziecie mi się ciągle mylić.

(zresztą już mi się mylicie; raz przeczytałam post Pohla, myślałam że to Walterycz, i coś mi tu kurła nie pasowało)

* Spelczeker chce mi to przerobić na ‘hunhuzach’. Pszepłaszamalerzetzo**?

** A to na ‘nieprzepłaszanie’. Co mi kurła, Armin tu spelczekuje?

Helmut Herakliusz van der Pohl

Dla kronikarskiego obowiązku może być Herakliusz Helmut, byle zachować słodziutkie "HH" w inicjałach.

Z pornosocjalistycznym pozdrowieniem,
HH,

Helmut Walterycz

I tak będziemy mówić tow. Pohl...

W dniu 09.08.2019 o 14:48, Helmut Herakliusz van der Pohl via Groups.Io pisze:
Ja, Helmut Herakliusz van der Pohl wnoszę o przyznanie mi obywatelstwa wandejskiego
https://forum.dreamland.net.pl/viewtopic.php?f=690&t=10662

Czy w związku z tym wniosek jest nadal aktualny?

(teraz piszę jak Karo, lol)

Bardziej na miejscu Towarzysza Wnioskodawcy bym się bała odrzucenia
wniosku. Czego jestem bliska.
Wyczuwam woń wody kolońskiej "Eau de Orthancq".

pisze:
[...]

Karolina von Lichtenstein

To źle?

pisze:
[...]

Monarchofaszysta obywatem Mandarynatu Wandystanu? Chyba Towarzyszka kpi

pon., 12 sie 2019, 20:05 użytkownik Karolina von Lichtenstein <

To źle?

pisze:
[...]

Jo.

Polyna

W dniu 12.08.2019 o 18:39, Ola Kaarina Isadora Hughson pisze:
Bardziej na miejscu Towarzysza Wnioskodawcy bym się bała odrzucenia
wniosku. Czego jestem bliska.
Meh, o ile uważam że jeżeli się jest głową jednego państwa to nie powinno się być obywatelem innego, co jest _niewłaściwe_, bessęsu i wogle, to jednak raczej Cenzor nie powinien tego policjonować, bo to nie jego dżob. Może cenzorzy starorotryjscy mieli stać na straży moralności, ale nie cenzorzy wandejscy.

W dniu 12.08.2019 o 19:05, Karolina von Lichtenstein pisze:
To źle?
Co źle?

[...]

Proszę zapytać Królową Niderlandów lub kupić sobie standardowy wehikuł czasu w sklepie ze standardowymi wehikułami czasu i zapytać tow. Bieruta co myślą na ten temat.

Poza tym, wniosek o obywatelstwo składałem jeszcze przed moim wyniesieniem na Dreamlandzki tron i przesłanki dla których to robiłem, nie zmieniły się.
Jeśli faktycznie, większości obywateli >>fajnego<< państwa wirtualnego twardnieje kupa w pupie, że ktoś chciałby dołączyć do ich grona, to proszę uzupełnić Art. 7 Konstytucji Mandragoratu Wandystanu o odpowiednie zapisy, bo ja tam nie widzę przesłanek do nie wydania obywatelstwa wymienionych przez tow. Cenzorkę.

Z poważaniem,

HH.