Topics

Wstępna lista wyborców

Alojzy Pupka

Towarzysze!

W związku z podaniem się do dymisji przez Drogą Liderszę, ogłaszam
zamiar przeprowadzenia wyborów. Ordynacja wyborcza zobowiązuje mnie
(bardzo zresztą słusznie), do ogłoszenia uprzednio wstępnej listy
wyborców, aby umożliwić korekty tejże. Tym razem przystępuję do tego
zadania w nieco trudniejszych niż zwykle okolicznościach. Po pierwsze:
w którymś momencie gdzieś zgubiły się w rejestrze wartości ustalające
kto posiada obywatelstwo aktywne, a kto pasywne. Potem zaś lista
obywateli w bazach nie była aktualizowana. Ponadto jakiś czas temu
towarzyszka Cenzorka podjęła się – zgodnie ze swoją interpretacją
prawa o obywatelstwie – weryfikacji obywatelstw nadanych lata temu i
jakoby nie utraconych, ale to chyba nie zmieniło sytuacji, bo nie
objęło (chyba?) osób ujętych w rejestrze w momencie podjęcia tego
zadania.

Przedstawiam listę z rejestru ze stanem aktywności obywatelstwa, na
ile udało mi się go ustalić:

Alojzy Pupka (obywatel aktywny)
Defloriusz Dyman Wander (obywatel pasywny)
Helmut Walterycz (obywatel aktywny)
inż. Max Zwell (obywatel pasywny)
Jezus Pedael Ipanienko-Ingawaar (obywatel aktywny)
Michał Michaelus (obywatel pasywny)
Ola Kaarina Isadora Chojnacka (obywatelka aktywna)
Polyna (obywatelka aktywna)
Prezerwatyw Tradycja Radziecki (obywatel aktywny)

Ponadto w tzw. międzyczasie nadano dwóm osobom obywatelstwa, a zrzekł
się go to. Ipanienko. Tak więc lista obywateli uprawnionych do
czynnego udziału w wyborach przedstawia się na dziś (według moich
ustaleń) tak:

Ola Kaarina Isadora Chojnacka
Polyna
Prezerwatyw Tradycja Radziecki
Helmut Herakliusz van der Pohl
Filip Vox

Wszystkich proszę o pomoc w weryfikacji tego stanu rzeczy, a tow.
Ipanienkę – o zawnioskowanie o nadanie obywatelstwa (o ile oczywiście
go chce), bo byłem przekonany że je ma i podejrzewam że on też.

Wypierdalać!

Polyna <polyna@...>

[...]
Hmmmmm, trzeba będzie zaktualizować to wszystko po ustaleniu całej tej listy. I w końcu napisać panel cenzorski dla Cenzorki.

Wszystkich proszę o pomoc w weryfikacji tego stanu rzeczy, a tow.
Ipanienkę – o zawnioskowanie o nadanie obywatelstwa (o ile oczywiście
go chce), bo byłem przekonany że je ma i podejrzewam że on też.
Oh shit, a już miałam nadzieję na bitwę pomiędzy tow. Ipanienką, a tow. Chojnacką. No ale w takim razie spodziewać się należy #OKIC2020 (zresztą jej chciałam dać swój endorsement).

Ola Kaarina Isadora Hughson <f.helyanvy@...>

wt., 7 sty 2020 o 03:20 Alojzy Pupka <@alojzypupka> napisał(a):
Ponadto jakiś czas temu
towarzyszka Cenzorka podjęła się – zgodnie ze swoją interpretacją
prawa o obywatelstwie – weryfikacji obywatelstw nadanych lata temu i
jakoby nie utraconych,
Na genitalia cisowców! Tak, faktycznie. Jak dokopię się do listy,
którą SAMA WYSYŁAŁAM to to odhaczę.
Ale w zasadzie chyba wszyscy mieli wyjebane, totalna czilera utopia,
więc zaprezentowana przez Towarzysza lista, cytując pewnego - tfu -
mężczyznę
Ma sens
ma sens
maaaa sens!

Jeśli nie zrobię tego do końca tygodnia, to wiecie, gdzie wysyłać
szwadrony śmieci SAL.

wt., 7 sty 2020 o 03:30 Polyna <polyna@...> napisał(a):
I w końcu napisać panel cenzorski dla Cenzorki.
Nawet monarchofaszystowski Baridas miał. Szejm.

Oh shit, a już miałam nadzieję na bitwę pomiędzy tow. Ipanienką, a tow.
Chojnacką. No ale w takim razie spodziewać się należy #OKIC2020 (zresztą
jej chciałam dać swój endorsement).
Ależ proszę. Jak z o b a c z ę to się zgłoszę... ?
Niemniej, tutaj mogę napisac, że tak, chcę!

BTW: Widziałam ostatnio fajne anime* a nawet dwa*, gdzie główni
bohaterowie przechodza pewną formę przemiany; następnie walczą ze
złoczyńcami i nie tylko. Myslę, że możnaby zastanowić się nad
wprowadzeniem tych metod pracy operacyjnej w SAL.

Nawet teraz w kontekście jednego z nich pomyslałam o Towarzyszce. Jak
do tego doszło - nie wiem.

* https://myanimelist.net/anime/6205
* https://myanimelist.net/anime/24705

Polyna <polyna@...>

W dniu 07.01.2020 o 05:56, Ola Kaarina Isadora Hughson pisze:
Na genitalia cisowców!
Cisowiec – drzewo z rodziny cisowatych, pierwszy raz opisane przez prof. Modrzewia w roku 1969.

BTW: Widziałam ostatnio fajne anime* a nawet dwa*, gdzie główni
bohaterowie przechodza pewną formę przemiany; następnie walczą ze
złoczyńcami i nie tylko.
Sailor Moon?

Myslę, że możnaby zastanowić się nad
wprowadzeniem tych metod pracy operacyjnej w SAL.
No to już, zakładajcie taki oddział – w końcu służba w SAL jest otwarta dla wszystkich.

Towarzysze!

[...]

Tow. Michaelus, jako działacz sportowy (Synowie Wandy i Żółta Wanda Gagariny) to nadal obywatel jakoś aktywny...

HW

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Czołem Helmut,

Tow. Michaelus, jako działacz sportowy (Synowie Wandy i Żółta Wanda
Gagariny) to nadal obywatel jakoś aktywny...
No ostatnim postanowieniem Cenzory już nie jest obywatelem.

Polyna <polyna@...>

W dniu 07.01.2020 o 05:56, Ola Kaarina Isadora Hughson pisze:
Nawet monarchofaszystowski Baridas miał. Szejm.
Wandystan też miał.

https://old.wandystan.eu/muzeum/cenzura/lista.php

Ale on był do starego systemu.

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Czołem Ola!

* https://myanimelist.net/anime/6205
"Hormones, fists, and other body parts will fly as the daring, new gender-bender defender must become a contender or die!"

RENDER ME TENDER, MY DEAR BARTENDER

Polyna <polyna@...>

W dniu 07.01.2020 o 03:30, Polyna pisze:
Hmmmmm, trzeba będzie zaktualizować to wszystko po ustaleniu całej tej listy. I w końcu napisać panel cenzorski dla Cenzorki.
Na razie zaktualizowałam na postawie tego, co napisał tow. Pupka, i zaimplementowałam w końcu możliwość zmiany obywatelstwa przez cenzora.

Towarzyszka Cenzorka (oraz administratorzy systemu) powinna teraz móc widzieć na stronie profilu mieszkańca (np. <https://wandystan.eu/w/profile,1>) listę rozwijaną, za pomocą której można status obywatelstwa zmienić. Wyglądać powinno to tak:

https://u.wandystan.eu/uwvhg.png

Jeżeli tego nie widać, proszę tow. Olę o zgłoszenie mi tego na LDMW.

śr., 8 sty 2020 o 00:52 Polyna <polyna@...> napisał(a):
Towarzyszka Cenzorka (oraz administratorzy systemu) powinna teraz móc
widzieć na stronie profilu mieszkańca (np.
<https://wandystan.eu/w/profile,1>) listę rozwijaną, za pomocą której
można status obywatelstwa zmienić.
https://media1.giphy.com/media/3o84sq21TxDH6PyYms/giphy.gif

A co do Towarzysza Piłkarza, to wydawało mi się, że
ma(???????????????????????????????????)
Jutro sprawdzę, i przypominam, że ja w głowie mam układy do śledzenia
powiązań między produktami w sklepie albo takich BDSM, a nie zmian
nazwisk Towarzyszy.
Powinniśmy przywrócić (??????) pisanie wandejskiego ID gdziekolwiek jestesmy.

Ola Kaarina Isadora Chojnacka, B0044

Alojzy Pupka

śr., 8 sty 2020 o 03:58 Ola Kaarina Isadora Hughson
<f.helyanvy@...> napisał(a):

[...]
To jak, towarzyszko? Mówimy o B0023, tow. Michaelus aka Sosnowiecki.

Powinniśmy przywrócić (??????) pisanie wandejskiego ID gdziekolwiek jestesmy.
Popieram, B0051!

śr., 8 sty 2020 o 00:52 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Na razie zaktualizowałam na postawie tego, co napisał tow. Pupka, i
zaimplementowałam w końcu możliwość zmiany obywatelstwa przez cenzora.
Zajebongo, u mnie śmiga!

Polyna <polyna@...>

W dniu 08.01.2020 o 03:58, Ola Kaarina Isadora Hughson pisze:
Powinniśmy przywrócić (??????) pisanie wandejskiego ID gdziekolwiek jestesmy.
To niezgodne z założeniami systemowymi, sory.

Słuszna uwaga, dorzuciłem do podpisu :)

--
☭ PTR (B0408)

niedz., 12 sty 2020 o 15:46 Alojzy Pupka <@alojzypupka> napisał(a):
To jak, towarzyszko? Mówimy o B0023, tow. Michaelus aka Sosnowiecki.

Już ma [ systemowo]

Torkan Ingawaar

Towarzyszu Trybunie,

w związku z Postanowieniem cenzorki nr 33 z dnia 13 stycznia 2020 o nadaniu obywatelstwa, proszę o dopisanie mnie do listy wyborców.

Torkan Ingawaar, B0801

Alojzy Pupka

wt., 7 sty 2020 o 02:18 Alojzy Pupka <@alojzypupka> napisał(a):

Ola Kaarina Isadora Chojnacka
Polyna
Prezerwatyw Tradycja Radziecki
Helmut Herakliusz van der Pohl
Filip Vox
Wypierdalać!

Po odczekaniu odpowiednio długo, żeby już wszyscy zaczęli się na mnie
gniewać – aktualizuję listę wyborców:

Ola Kaarina Isadora Chojnacka
Michał Michaelus
Helmut Herakliusz van der Pohl
Prezerwatyw Tradycja Radziecki
Filip Vox
Helmut Walterycz
Sukces Dupostrzał Zwell

Towarzysz Torkan powinien zastanowić się, której formy danych
osobowych woli używać, bo w systemie dalej wisi jako S.D.Zwell – co
imho jest ładnymi danymi, ale nie widziałem żeby się nimi gdziekolwiek
podpisywał ostatnimi czasy.

A teraz większy problem (a może w ogóle nie problem? sam nie wiem). W
rejestrach i spisach nie było tow. Ipanienki, bo hen hen kiedyś tam
dawno temu rzucił obywatelstwem. Sugerowałem mu nawet to, żeby
zawnioskował o ponowne nadanie. Ale wychodzi na to że zapomniałem o
jednej rzeczy: otóż rok temu tow. Ipanienko *przywrócił sobie*
obywatelstwo[1]. Oczywiście nie miał *prawa* tego zrobić, bo przepisy
jasno mówią kto i w jakim trybie przyznaje prawa obywatela. W grę
wchodzi jednak również kwestia doktryny Fajnego Państwa Wirtualnego –
rok temu nikt nie widział w tym nic niewłaściwego (widać to w
odpowiedziach w wątku), społeczny konsensus był taki, że to działanie
było skuteczne. Moim zdaniem tow. Ipanienko *posiada* zatem
obywatelstwo i powinno się tylko uzupełnić formalności dopisując
odpowiednie rekordy w rejestrze i jego samego do spisu wyborców. Ale
być może jestem w takiej opinii odosobniony?

Bardzo proszę Lud o wyrażenie wiążącej opinii. Jeśli dojdziemy do
jakiegoś konsensusu w tej jednej, ostatniej kwestii, obiecuję rozpisać
wybory już naprawdę niezwłocznie!

1 – https://wandystan.groups.io/g/wandystan/message/52951

czw., 23 sty 2020 o 02:34 Alojzy Pupka <@alojzypupka> napisał(a):
[...]

<i>Status obywatelstwa został pomyślnie zmieniony.</i>

czw., 23 sty 2020 o 01:43 Ola Kaarina Isadora Hughson
<f.helyanvy@...> napisał(a):

<i>Status obywatelstwa został pomyślnie zmieniony.</i>
Czyli rozumiem, że urząd właściwy do spraw obywatelstw podziela moją
interpretację sytuacji? ;)
No to jeszcze z dzionek bym zaczekał, czy ktoś nie będzie jednak
podnosił larum, że tak nie wolno i będzie można napierdalać wybory!

czw., 23 sty 2020 o 03:16 Alojzy Pupka <@alojzypupka> napisał(a):
Czyli rozumiem, że urząd właściwy do spraw obywatelstw podziela moją
interpretację sytuacji? ;)
Zgadza się.

https://youtu.be/FTKc5nGRNOA?t=46