Topics

Wybory

Alojzy Pupka

Wypierdalać!

Wczoraj zarządziłem wybory i postanowienie zamieściłem w Dzienniku
Praw[1], ale myślę że wypadałoby też obwieścić o tym na LDMW, bo nie
każdy śledzi każdą rubrykę z nowościami na głównej. Zapraszam do
zgłaszania kandydatur w tym wątku jeszcze dziś, jutro i pojutrze!

[1] https://wandystan.eu/w/Prawo::Postanowienie_Trybuna_nr_46_o_zarz%C4%85dzeniu_wybor%C3%B3w

[...]
No toście się pozgłaszali.

pon., 23 lip 2018 o 00:08 Paulina Laura Emilia <vilene@...> napisał(a):

No toście się pozgłaszali.
Mam cichą nadzieję, że brak zgłoszeń wynika ze wstydu bądź niechęci do
wychodzenia przed szereg, a nie z defetystycznej rezygnacji.
Skorzystałem z przewidzianej przez Ordynację możliwości i przedłużyłem
czas na zgłoszenia[1] o cztery dni. Prawo co prawda pozwala na pięć,
ale chciałem zachować odstęp przed głosowaniem, a ładnie jak
głosowanie wypada akurat na łykęd.

Tak więc – podaję dla linkoodpornych – zgłoszenia Urząd Trybuna
przyjmować będzie do 26 lipca br. (czwartek) włącznie, do północy.
Jeśli wpłynie co najmniej jedno poprawne zgłoszenie, głosowanie
odbędzie się w sobotę i niedzielę.

BARDZO PROSZĘ O ZGŁASZANIE SIĘ >:(

[1] https://wandystan.eu/w/Prawo::Postanowienie_Trybuna_nr_47_o_zmianie_kalendarza_wyborczego

BARDZO PROSZĘ O ZGŁASZANIE SIĘ >:(
No to się zgłaszam.

Tak więc jeżeli nie chcecie mieć foszastej dziewczynki na stolcu prezydenckim, przekonajcie kogoś żeby się zgłosił albo się sami zgłoście xD.

Jezus Ipanienko

Przez chwilę zastanawiałem się czy jednak nie wycofać się z poprzednio złożonej deklaracji i zgłosić się w wyborach, ale że tow. Polyna zgłosiła się w wyborach, to informuję każdego, kogo to obchodzi (inb4 nikogo xD), że *nie kandyduję* w tych wyborach.

Alojzy Pupka

Towarzysze!

W związku z upłynięciem przewidzianego kalendarzem wyborczym czasu
przeznaczonego na zgłaszanie kandydatur, informuję, że do urzędu
Trybuna wpłynęły następujące kandydatury:

1. tow. Polyna, B0196.

Wszystkie zgłoszone kandydatury spełniły wymogi formalne i nie było
podstaw do odrzucenia ich.

Ponieważ zarejestrowana została co najmniej jedna ważna kandydatura,
głosowanie odbędzie się zgodnie z kalendarzem wyborczym, to jest: w
dniach 28-29 lipca 2018.

Ponieważ wpłynęła dokładnie jedna kandydatura, głosowanie odbędzie się
w przewidzianym dla takich sytuacji trybie, to jest: wyborcy głosować
będą za lub przeciw jedynej kandydaturze.

Wypierdalać!

Ponieważ zarejestrowana została co najmniej jedna ważna kandydatura,
głosowanie odbędzie się zgodnie z kalendarzem wyborczym, to jest: w
dniach 28-29 lipca 2018.
A lokal wyborczy znajduje się tutaj:

https://wandystan.eu/w/election,1

Liczę na wasze głosy, obojętnie jakie by nie były.

Jezus Ipanienko

Ustawiłem się w kolejce i czekam na jutrzejsze otwarcie lokalu!

Alojzy Pupka

A lokal wyborczy znajduje się tutaj:

Urząd Trybuna chciałby BARDZO GORĄCO z tego miejsca podziękować Towarzyszce
za przygotowywanie skryptów lokalu wyborczego.

Pupka

Helmut Walterycz

W dniu 27.07.2018 o 13:47, Paulina Laura Emilia pisze:
[...]

W związku z wyjazdami na niezbyt ważny mecz Sbornej w Trizopolis Ludowy Wandejski Związek Piłki Nożnej zadbał o tym, aby na wszystkich lądowiskach kraju były dostępne mobilne komisje wyborcze. Na lądowisku na boiskach treningowych Awangardy Trock, gdzie zbierali się wszyscy freemanlandzcy kibice, dobrzy wandejczycy dumnie chwalili się kciukiem umoczonym w atramencie, jak nakazuje lokalny zwyczaj. Miło nam zarapotować, że wszyscy piłkarze, działacze i członkowie Freemanlandzkiego LWZPN udali się do lokali wyborczych, aby okazać swój entuzjazm w sprawie posadzanie towarzyszki Pauliny na stołki drogiej liderszy!

Urząd Trybuna chciałby BARDZO GORĄCO z tego miejsca podziękować Towarzyszce
za przygotowywanie skryptów lokalu wyborczego.
Mam nadzieję że od razu w nich zagłosowaliście.

Mam nadzieję że od razu w nich zagłosowaliście.

Przyznaję bez bicia, że nie, bo byłem w rozjazdach w ciągu weekendu – wizytowałem borowanie tunelu przy nowej hydroelektrowni w Krakozji, postaram się opublikować raport w Wandei niezadługo. Ale udało mi się w ciągu niedzieli dorwać lokal wyborczy i zagłosować.

-- ppłk Pupka

Alojzy Pupka

Wypierdalać!

Śpieszę donieść, że przed chwilą dokonałem formalnego zaprzysiężenia towarzyszki Wileńskiej na Drogą Liderszę nowej kadencji.

-- Trybun

Jezus Ipanienko

Uprzejmie donoszę, że zaktualizowałem info odnośnie nowej Prezydentki i przekazałem klucze do pałacu prezydenckiego.

Ola Kaarina Isadora Hughson

W dniu 23 lipca 2018 00:57 użytkownik Alojzy Pupka
<@alojzypupka> napisał:
pon., 23 lip 2018 o 00:08 Paulina Laura Emilia <vilene@...> napisał(a):
Mam cichą nadzieję, że brak zgłoszeń wynika ze wstydu bądź niechęci do
wychodzenia przed szereg,

Tak było.