Topics

Wydatki Wandystanu

pmk

Drodzy Wandejczycy,
Towarzyszu Prezydencie,

Zwracam się z uprzejmą prośbą o krótkie przedstawienie
wydatków Mandragoratu Wandystanu oraz bolączek związanych
z finansowaniem działań lokalnej wspólnoty.
Chciałbym poznać sytuację finansową Waszego Samorządu i
usłyszeć o problemach dotyczących Waszego budżetu.

Serdecznie dziękuję za współpracę i łączę wyrazy
szacunku,

--
MAP

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Wydatki Wandystanu pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=13182&p=132130#p132130.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

Towarzyszu Prezydencie,

Pouczony przykładem Teutonii udałem się na stronę
Mandragoratu Wandystanu. Czy spis, który tam zastałem jest
aktualny?

--
MAP

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Wydatki Wandystanu pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=13182&p=132258#p132258.