Topics

Z Dreamlandu

khandkruper <khand@...>

SOCJALDEMOKRATYCZNA PARTIA DREAMLANDU

Oświadczenie Przewodniczącego Partii

Ostatnie dni przyniosły informację o proklamacji niepodległości
przez część Obywateli Ksiestwa Sarmacji, utworzono Republikę
Wandystanu.
Socjaldemokratyczna Partia Dreamlandu solidaryzuje się z uchodźcami
z Księstwa Sarmacji, nie tylko z racji ideologicznych powiązań z
innymi
ruchami lewicowymi i robotnicznymi, ale z racji uznawania
fundamentalnego
prawa do wolności i niezależności - możliwości samorealizacji w
świecie
wirtualnym.
W tym kontekście nie na miejscu są wypowiedzi Ministra Spraw
Zagranicznych Królestwa Drealandu, którzy poniekąd pisał to
"prywatnie". SPD
stoi na stanowisku, że każdy urzędnik państwowy czy działacz
polityczny
winien odpowiadać za swoje słowa wypowiedziane publicznie. Czy polski
Minister SZ powiedziałby że nienawidzi amerykanów, ale to jego
prywatne
zdanie. Pan Minister Svoboda wielokrotnie już przekaraczał granice
przyzwoitości i braku kometencji (upolitycznienie stanowisk na
placówkach
dyplomatycznych, opieszałość w stosunku dla zachowań nieakredytowanych
dyplomatów). SPD zwróci się do Izby Poselskiej z wnioskiem o
udzielenie
votum nieufności dla Ministra Svobody. Z twardej arytmetyki
poselskiej,
partyjniactwa w najgorszym wydaniu, niestety szczególnie ostatnio
obserwowanego rownież w DPM nie wierzę w powodzenie takiej akcji, ale
będzie
to wyraz dezaprobaty ze strony lewicowej formacji. Gdyby jednak sie w
Izbie
Poselskiej powiodło to Jego Królewski Majestat zapewne uchroni swojego
poplecznika.
Ostatnią kwestią jaką chciałem poruszyć publicznie, by przypadkiem
"niezawisły" Sąd Królewski "nie zapomniał" o sprawie, jest mój pozew
przeciwko wydanictwu "OKNA" o zniesławienie mojej osoby poprzez
niejasne
sugerowanie moich związków ze zbrodniczą ideologią komunistyczną, co
również
sugeruje że łamię Konstytucję.

Łączę wyrazy szacunku

poseł William Cromwell