Topics

Zagranica

Alojzy Pupka

Towarzysze,

nie jestem (wstyd się przyznać) do końca na kursie i na ścieżce jeśli
chodzi o zagranicę. Śledziłem całą aferę w Dreamlandzie, dość
kuriozalną dewittyzację i rozwód z Elderlandem, podsumowany ładnie na
forum elderlandzkim[1], ale co się dzieje teraz w KD? Cokolwiek?

Pod koniec sierpnia Kurier wrzucił parę dobrych notek w nietypowym dla
siebie, nieco newsowym formacie, podsumowujących wydarzenia bieżące
(niestety format chyba zdechł i m.in. dlatego muszę pisać teraz to co
piszę), a do tego jedną dziwaczną rozkminę[2] jakby żywcem wyjętą z
jakiegoś dzikiego 2009 roku, napisaną przez typa który chyba zaraz
potem został królem (?) Baridasu (?) bo RCA puścił focha (?), ale cały
czas jest to państwo w składzie S***macji (?).

Ktoś jest mi w stanie wytłumaczyć to wszystko jakoś szerzej i jaśniej?
Informacje o wydarzeniach spoza państw wymienionych powyżej również
wysoce pożądane.

Wypierdalać!

1: http://forum.elderland.pl/viewtopic.php?t=9392&p=65078#p65078
2: http://kurier.ty-i.net/2018/08/23/50-milionow-sarmatow-czyli-mikronacja-nie-tylko-dla-prawnikow/

Mat Max ze Ślinianek

Czółenko,

On Thu, Sep 20, 2018 at 02:29 PM, Alojzy Pupka wrote:
[...]
Za dużo w Dreamlandzie się w tej chwili nie dzieje. Jest nowy premier, Florian von Stettin, który działa głównie _w zaciszu kuluarów_. Z ciekawszych rzeczy, powstał Ogólnopaństwowy Komisariat Ochrony Pogranicza, planowane jest wskrzeszenie radia, a MSZ rekrutuje ambasadorów. Poszalały dziadeczki, poharcowały, pora na drzemkę.

Mat Max ze Ślinianek.

Alojzy Pupka

czw., 20 wrz 2018 o 19:32 <matikula9@...> napisał(a):

[...]
Dzięki za odpowiedź. Właśnie widzę po częstotliwości wskakiwania mi
wątków w rss, że dość gwałtowanie przyhamowało – ale może to pora
roku.

Szkoda że nikt inny mi na pytania nie odpowiedział, bo do mnie jakieś
urywki tylko newsów docierają. Podobno Sarmacja będzie łykać Bialenię?
Wtf?

Spytaj prezydenta Bajtusia, czy jak on się nazywa.

pon., 1.10.2018, 11:25 użytkownik Alojzy Pupka <@alojzypupka>
napisał:

Podobno Sarmacja będzie łykać Bialenię?
Wtf?

Alojzy Pupka

pon., 1 paź 2018 o 11:34 Ola Kaarina Isadora Hughson
<f.helyanvy@...> napisał(a):

Spytaj prezydenta Bajtusia, czy jak on się nazywa.
Czo? Nie kojarzę typa.

Niechże ktoś opisze co się tam w ogóle odwziernikowało, bo próbuję się
wgryźć, ale średnio to idzie.

Karolina von Lichtenstein

Sorki, że bez formatowania, ale ja z doskoku.

Rzecz jest niezwykle prosta. Bialenia zaczęła podupadać, więc jej ówczesny
Prezydent, związany z Brodrią, wymyślił inkorporo do Brodrii. Nagle się
obudzili Bialeńczycy i powiedzieli, że nie. Wtedy do akcji wkroczył JKM
Robert Fryderyk i zaoferował protektorat. I szlus.

Pzdr.

<f.helyanvy@...> napisał(a):

Spytaj prezydenta Bajtusia, czy jak on się nazywa.
Czo? Nie kojarzę typa.

Niechże ktoś opisze co się tam w ogóle odwziernikowało, bo próbuję się
wgryźć, ale średnio to idzie.

pon., 1 paź 2018 o 11:40 Karolina von Lichtenstein
<jack.rockefeller@...> napisał(a):

[...]
Wszystko jasne, bardzo dziękuję za wyklarowanie, nurtuje mnie tylko
jedna kwestia. Czemu niby dla tych świeżo obudzonych inkorporacja do
Bro-cośtam miała być bardziej uwłaczająca, niż inkorporacja do
S***acji?

pon., 1 paź 2018 o 22:30 Alojzy Pupka <@alojzypupka> napisał(a):
Czemu niby dla tych świeżo obudzonych inkorporacja do
Bro-cośtam miała być bardziej uwłaczająca, niż inkorporacja do
S***acji?

Wedle mej najlepszej wiedzy, Sarmacja istnieje dłużej, niż Brodria.

wt., 2 paź 2018 o 08:43 Ola Kaarina Isadora Hughson
<f.helyanvy@...> napisał(a):

[...]
Jakby metryka była wyznacznikiem czegokolwiek, to byśmy po piętach
deptali S***acji, która z kolei byłaby sporo słabsza od Dreamlandu. No
ale ok, powiedzmy że rozumiem, w pewnym sensie się to na prestiż
przekłada. W sumie to bardziej się dziwię KS, że im się chciało bawić
w formalne łykanie jakiegoś truchła, skoro podobno i tak najpierw
zasymilowali mieszkańców.

Niezbadane są ścieżki na płycie głównej RCA.

wt., 2.10.2018, 10:20 użytkownik Alojzy Pupka <@alojzypupka>