Topics

Zagranica

Alojzy Pupka

Wypierdalać!
W telegraficznym skrócie drobne doniesienia zagraniczne z domieszką
pretekstu do dyskusji na LDMW:

DREAMLAND...
ma nowego-starego premiera – Alusia. Tutaj expose:

https://forum.dreamland.net.pl/viewtopic.php?p=77720

Co sądzicie, towarzysze, o tych przymiarkach do budowy gospodarki, w
tym do międzynarodowej giełdy?

BIALENIA...
dochodzi do siebie po rozwodzie z KS. Odnowiony został parlament,
prezydentem został Andrzej Swarzewski. Tym czasem dwoje przebrzydłych
Wandusów mówiących po wandejsku wykonało manewr „WANDYSTAN WANDEJCZYCY
PRZEJMUJEMY TEN WĄTEK”. Zapraszam do dołączenia i szitpostowania razem
z nami:

http://spolecznosc.bialenia.org.pl/showthread.php?tid=69&page=4

DREAMLAND...
ma nowego-starego premiera – Alusia. Tutaj expose:
https://forum.dreamland.net.pl/viewtopic.php?p=77720
I nowostarego MiKiSza Jezusa.

Czekam na ostry buldup takich osobników jak Orynż-Nassał.

Tym czasem dwoje przebrzydłych Wandusów mówiących po wandejsku wykonało manewr „WANDYSTAN WANDEJCZYCY
PRZEJMUJEMY TEN WĄTEK”.
„Przejmujemy wątek”?

Nah, ja tylko się w wątku odezwałam, bo lubię się wpieprzać z uggsami do cudzych państw i odzywać nieproszona. Co towarzysze Pohl czy Ślinianecki mogą potwierdzić, bo widzieli że to samo robiłam w KD.

pt., 19 kwi 2019 o 02:16 Polyna <polyna@...> napisał(a):

I nowostarego MiKiSza Jezusa.

Czekam na ostry buldup takich osobników jak Orynż-Nassał.
No i ehhh, chyba niewypał ;/

[...]

Zawsze fajnie na wakacjach. Ale branie ślubu to więcej niż wakacje...
Niech się towarzyszka pochwali!
(jeśli prośba o wandosławieństwo jest aktualna, to oczywiście udzielę)

No i ehhh, chyba niewypał ;/
Głównie chyba dlatego że się w Dreamlandzie coś ostatnio cicho zrobiło.

Zawsze fajnie na wakacjach.
Sami jesteście wakacje. Ostatnio byłam na ważnym wyjeździe służbowym na zaproszenie samorządu Dżamahirii Bengazyjskiej w Bialenii.

Ale branie ślubu to więcej niż wakacje...
Niech się towarzyszka pochwali!
Ej, nie spoilerować mi tu.

Helmut Herakliusz van der Pohl

Nah, ja tylko się w wątku odezwałam, bo lubię się wpieprzać z uggsami do cudzych państw i odzywać nieproszona. Co towarzysze Pohl czy Ślinianecki mogą potwierdzić, bo >widzieli że to samo robiłam w KD.
Potwierdzam, zgadzam się, jak to szło? "Shitposting is my religion"?

Zawsze fajnie na wakacjach.
Kto ma wakacje, ten ma wakacje. Ja nie mam. :(

Ej, nie spoilerować mi tu.
Ależ proszę się pochwalić.

Polyna

W dniu 02.05.2019 o 21:20, Helmut Pohl via Groups.Io pisze:
Potwierdzam, zgadzam się, jak to szło? "Shitposting is my religion"?
Drugą po Arianie Grande.

Helmut Herakliusz van der Pohl

Drugą po Arianie Grande.
Selbstverständlich.

Polyna

W dniu 02.05.2019 o 21:23, Helmut Pohl via Groups.Io pisze:
Drugą po Arianie Grande.
Selbstverständlich.
Gesundheit!

Mat Max ze Ślinianek

On Thu, May 2, 2019 at 10:24 PM, Polyna wrote:
Gesundheit!
A jak Gesundheit to i Frajhajt. Fyr di Gnomen naturliś.

Ślinianecki

Helmut Herakliusz van der Pohl

Gesundheit!
Gruß keinen Gott.

Alojzy Pupka

czw., 2 maj 2019 o 22:20 Helmut Pohl via Groups.Io
<helmut.pohl=bk.ru@groups.io> napisał(a):

Zawsze fajnie na wakacjach.
Kto ma wakacje, ten ma wakacje. Ja nie mam. :(
Polecam poczciwie NEET lifestyle ^^

Selbstverständlich.
Gesundheit!
Czy to aby na pewno ŁAMANY niemiecki?

czw., 2 maj 2019 o 17:10 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Głównie chyba dlatego że się w Dreamlandzie coś ostatnio cicho zrobiło.
Tyż mam takie wrażenie.

Sami jesteście wakacje. Ostatnio byłam na ważnym wyjeździe służbowym na
zaproszenie samorządu Dżamahirii Bengazyjskiej w Bialenii.
Aaaaa, jak tak to zwracam _chonor_!

Ej, nie spoilerować mi tu.
https://doi.org/10.1177/0956797611417007
¯\_(ツ)_/¯

Selbstverständlich.
Gesundheit!
Czy to aby na pewno ŁAMANY niemiecki?
Ja wam zaraz coś kurła złamię.

https://doi.org/10.1177/0956797611417007
¯\_(ツ)_/¯
No ja zawsze sprawdzam najpierw jak się książka kończy, potem ją czytam, BUT STILL.

pt., 3 maj 2019 o 22:46 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Selbstverständlich.
Gesundheit!
Czy to aby na pewno ŁAMANY niemiecki?
Ja wam zaraz coś kurła złamię.
A-a-a-ale proszę bez przemocy, cccooooo?!!!
;(

A-a-a-ale proszę bez przemocy, cccooooo?!!!
;(
Przemoc do ja wam dopiero zrobię, jak nie zobaczę was na Dziaberze w tym tygodniu w celu omówienia szczegółów tego co zaspojlowaliście.

pt., 3 maj 2019 o 23:37 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Przemoc do ja wam dopiero zrobię, jak nie zobaczę was na Dziaberze w tym
tygodniu w celu omówienia szczegółów tego co zaspojlowaliście.
Tylko spokojnie.
Wszystko się dopracuje, towarzyszko. Bez obaw!

Tylko spokojnie.
Wszystko się dopracuje, towarzyszko. Bez obaw!
Tak samo jak dopracowaliście Kodeks ŚKW? Gahhhhd, dobrze że w Bialenii dało się szybko formalności dopełnić, bo by tow. Akrypa się rozłożyła podczas oczekiwania.

Helmut Herakliusz van der Pohl

Polecam poczciwie NEET lifestyle ^^
Brzmi nieźle, martwi późniejszy NINJA lifestyle.

Btw. polskie IP odzyskane, RiGCz czy rak?