Topics

Zagranica

Akrypa Ali Shariati

On Fri, May 3, 2019 at 11:57 PM, Polyna wrote:

bo by tow. Akrypa się rozłożyła podczas oczekiwania.
Towarzyszka Akrypa by się tylko bała, że towarzyszka Polyna by się rozmyśliła.
Ale dopełnienie spraw w RB było naprawdę, hmm... orzeźwiające?
Myślę, że ważnym sukcesem jest to, że dzięki mnie towarzyszka nie wpadła w szpony heteryzmu. ^^
W każdym razie nie mogę doczekać się obrządku Wandejskiego zwłaszcza, że ponoć jeszcze niezbyt istnieje.

Polyna

W dniu 04.05.2019 o 01:08, Akrypa Ali Shariati pisze:
Myślę, że ważnym sukcesem jest to, że dzięki mnie towarzyszka nie wpadła w szpony heteryzmu. ^^
Za późno. Kilka lat temu przez parę miesięcy byłam w związku małżeńskim z MAPem.

Oczywiście jak każde małżeństwo heteroseksualne okazało się ono kompletną porażką.

W dniu 03.05.2019 o 23:57, Polyna pisze:
Tylko spokojnie.
Wszystko się dopracuje, towarzyszko. Bez obaw!
Tak samo jak dopracowaliście Kodeks ŚKW? Gahhhhd, dobrze że w Bialenii dało się szybko formalności dopełnić, bo by tow. Akrypa się rozłożyła podczas oczekiwania.
Wandejski Urząd Telegrafu i Technologii Alternatywnych gwarantuje bystre dochodzenie do Świeckiego Papy, w każdym momencie i w każdym miejscu - szybciej niż listy do Radia Janusz.

Polecam - Arcyżenadyn Wandoljubn.

pt., 3 maj 2019 o 23:37 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Przemoc do ja wam dopiero zrobię, jak nie zobaczę was na Dziaberze w tym
tygodniu w celu omówienia szczegółów tego co zaspojlowaliście.
Tylko spokojnie.
Wszystko się dopracuje, towarzyszko. Bez obaw!
Ponieważ tow. Akrypa właśnie ogłosiła w Bialenii urlaubu do 10 maja, wydłużam wam czas na pojawienie się do tego właśnie dnia.

Potem już będzie tylko rozstrzelanie.

sob., 4 maj 2019 o 12:37 Polyna <polyna@...> napisał(a):
Za późno. Kilka lat temu przez parę miesięcy byłam w związku małżeńskim
z MAPem.
Die absolutisch werfluchteines situatione. Wandische Genosse mit
Baridei-Republik Kilerei... Kein Hertz für die strugelische Land...
Kritiken-ich-raus mach jetzt!

Oczywiście jak każde małżeństwo heteroseksualne okazało się ono
kompletną porażką.
Ja, ja. Das Heterosexuellische Perversione ist eine neinwandische
poßtawe. Nächte Uhr sind sie mit Windeln antimonarchofaschistische
Krieg machen.

W dniu 06.05.2019 o 14:45, Ola Kaarina Isadora Hughson pisze:
Die absolutisch werfluchteines situatione. Wandische Genosse mit
Baridei-Republik Kilerei... Kein Hertz für die strugelische Land...
Kritiken-ich-raus mach jetzt!
Bitte übersetzen, Genoßin, ich verstehe nicht…

pon., 6 maj 2019 o 15:51 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Bitte übersetzen, Genoßin, ich verstehe nicht…
C'est sacrebleuque situelle, porque Vandistanoi Comme-radoe
rendez-vous pour killeur d'Baridassia... Non filinqui pour lande
d'lutte... Soicritique do!

W dniu 06.05.2019 o 14:56, Ola Kaarina Isadora Hughson pisze:
C'est sacrebleuque situelle, porque Vandistanoi Comme-radoe
rendez-vous pour killeur d'Baridassia... Non filinqui pour lande
d'lutte... Soicritique do!
Në shqip, shoqe, përktheni në shqip.

Translacja na ten okropny sarmacki:

Cóż za obrzydliwa syuacja, Wandejskie Towarzystwo z zabójcą Republiki
Baridas... Nie mieć serca dla tego w tak trudnej sytuacji kraju...
Proszę złożyć samokrytykę natychmiast!

W dniu 06.05.2019 o 15:06, Ola Kaarina Isadora Hughson pisze:
Translacja na ten okropny sarmacki:
Cóż za obrzydliwa syuacja
No nie wiem co mnie wtedy skłoniło do tego ślubu. Desperacja?

Proszę złożyć samokrytykę natychmiast!
Składam.

Akrypa Ali Shariati

Towarzyszu Pupka,
lepiej zróbcie coś bo towarzyszka Polyna się o was martwi. :c

Polyna

W dniu 13.05.2019 o 22:05, Akrypa Ali Shariati pisze:
Towarzyszu Pupka,
lepiej zróbcie coś bo towarzyszka Polyna się o was martwi. :c
Ja w miejscu Pupki już bym szukała azylu.

Gdzieś, gdzie jeszcze tolerują cisów.