Topics

[Zagranica] p i x e l o z a

Alojzy Pupka

https://forum.dreamland.net.pl/viewtopic.php?f=701&p=81571#p81571

Wtf? Pomijam już to, że tam się mieści Krakozja, ale co to za
sarmatoidalne aneksje z dupy? Ktoś jest mi w stanie wytłumaczyć, co
tam się odkefasowało?

Ola Kaarina Isadora Hughson <f.helyanvy@...>

Alojzy Pupka

niedz., 15 gru 2019 o 14:06 Ola Kaarina Isadora Hughson
<f.helyanvy@...> napisał(a):

https://forum.dreamland.net.pl/viewtopic.php?f=719&t=11056&p=81596
Tyle widziałem. Zastanawiało mnie bardziej, jak to mówią: PO HUJ, NA HUJ

Jezus Ipanienko

<f.helyanvy@...> napisał(a):

https://forum.dreamland.net.pl/viewtopic.php?f=719&t=11056&p=81596
Tyle widziałem. Zastanawiało mnie bardziej, jak to mówią: PO HUJ, NA HUJ

Wypierdalać,

Mogę potwierdzić, że żadnego działania, poza propagandową mapą o
której dowiedzieliśmy się z mediów, nie zauważono na terytorium SKŻL.

Towarzysz król Maciej II zobowiązał się do poprawienia mapki, tak żeby
nie wyglądało jakby Dreamland wjebał się do Krakozji Stepowej.

Miejmy nadzieję, że tak się stanie i nie trzeba będzie robić guwnobuży.

Z totalitarno-socjalistycznym pozdrowieniem,

--
(-) Jezus Pedael Ipanienko-Ingawaar

Helmut Walterycz

[...]

Tylko brugijskich hokeistów szkoda. Cz****ski znów wygotuje jakąś absurdalną mon-fasz narrację na głodzie na piksele... lata mijają a on nadal w Sarmacji za Kefasa.

HW

Alojzy Pupka

niedz., 15 gru 2019 o 14:27 Jezus Ipanienko <ekskomunik@...> napisał(a):

Towarzysz król Maciej II zobowiązał się do poprawienia mapki, tak żeby
nie wyglądało jakby Dreamland wjebał się do Krakozji Stepowej.
Cieszy gotowość do rozmów, cieszy niezaprzeczanie FAKTOM AUTENTYCZNYM,
tj. istnieniu Krakozji Stepowej.

Wciąż smród zostaje samej pikselomanii, bo ztcw Dreamland nie spuchł
nagle ludnościowo tak, żeby ciężko mu się było pomieścić na
dotychczasowym terytorium. Ale nie śledzę aktywnie i może coś takiego
nastąpiło...

A tak bardziej serio, to pierwsze co mi przyszło do głowy, to ruch
wyprzedzający jakieś sarmackie apetyty na te piksele. I w tej sytuacji
jakieś działania w kierunku zabezpieczenia ich byłyby pewnie całkiem
uzasadnione – dawno temu, kiedy mieliśmy na to potencjał, sam o tym
myślałem, że należałoby przeciwdziałać ewentualnej ekspansji
sarmackiej na Wirtuazji. Tyle że wcielanie i tak śmierdzi. Imho lepsze
by było ogłoszenie jakiegoś czasowo uwarunkowanego protektoratu,
wprowadzenie sił międzynarodowych i – najlepiej – inkubowanie jakiejś
obiecującej mirkonacji skąd inąd, po zaszczepieniu jej dawką wiedzy na
temat historii ziem.

niedz., 15 gru 2019 o 14:33 Helmut Walterycz <llll@...> napisał(a):

Tylko brugijskich hokeistów szkoda. Cz****ski znów wygotuje jakąś
absurdalną mon-fasz narrację na głodzie na piksele... lata mijają a on
nadal w Sarmacji za Kefasa.
Pożyjemy, zobaczymy. Przypominam że RCA nie jest już królem KD!
O jedno natomiast bym się nie bał: brugijska trawka i tak zawsze
dotrze na podwórka bloków Cracoffii...

[...]

Na szczęście jak najbardziej działa dywersyfikacja dostaw: ciągnie i towar z Austro-Węgier, a i lokalnie da się conieco pod czujnym okiem Służby Racji Stanu wychodować.

HW

Polyna <polyna@...>

W dniu 15.12.2019 o 14:32, Helmut Walterycz pisze:
Tylko brugijskich hokeistów szkoda.
Jakbyście kiedyś oglądali hokeja, to wiedzielibyście, że hokeiści potrafią walczyć o swoje*, i na pewno poradzą sobie z bandą wygłodniałych pikselożerców.

* e.g. https://invidio.us/watch?v=H_neSjf8QMA

niedz., 15 gru 2019 o 14:47 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Jakbyście kiedyś oglądali hokeja, to wiedzielibyście, że hokeiści
potrafią walczyć o swoje*, i na pewno poradzą sobie z bandą
wygłodniałych pikselożerców.

* e.g. https://invidio.us/watch?v=H_neSjf8QMA

No, Towarzyszko, toście mi podpadli. Ja hokeja nie oglądam, ale i tak,
mówić o łupance ostro nawalance hokejowej i zalinkować jakichś seppo,
a nie słynny mecz Traktora Czelabińsk z Białym Barsem Kazań...
załączam: https://invidio.us/watch?v=RqEza9zKmpQ

Polyna <polyna@...>

[...]
Sory, nie umiem oglądać filmów w cyrylicy.

niedz., 15 gru 2019 o 14:47 Helmut Walterycz <llll@...> napisał(a):

[...]
Towar z A-W, wysokiej jakości, zwykle dostępny jest głównie w
kosmopolitycznych miastach portowych. Ale lotne oddziały Frontu
Zielonych są zdecydowanie niedoceniane. Założona po zejściu ze sceny
politycznej Frakcja Zielonej Armii im. Salwadora Salwadoriego ma na
koncie nie tylko zakładanie wielohektarowych upraw w głębi dżungli
Perunary (jeszcze przed poszerzeniem granic), ale też bezkrwawe ataki
na lokalne rozgłośnie Radia Wandyja, które sterroryzowane musiały
niekiedy przez wiele dób puszczać na ciężkiej rotacji Hemp Gru – Zjedz
skręta. Pamiętamy te dni terroru, dobrze że tow. Keller zniszczył
betonową, bezpieczniacką pięścią to zepsucie...

niedz., 15 gru 2019 o 15:22 Polyna <polyna@...> napisał(a):

W dniu 15.12.2019 o 15:18, Alojzy Pupka pisze:
[...]
Бардзо ниещандна постаща!

"Podpułkownik Winnicki

Czy w Krakozji Stepowey możliwe jest klimatycznie odbywanie turnieyów
hokeya lodzikowego?

niedz., 15 gru 2019 o 15:27 Alojzy Pupka <@alojzypupka> napisał(a):

[...]

pplk Defloriusz Dyman Wander
Mandragor Senior

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Czołem Wander!

Czy w Krakozji Stepowey możliwe jest klimatycznie odbywanie turnieyów
hokeya lodzikowego?
Z tego co wiem Krakozi są wyczuleni na szacunek do tradycji terytoriów na których przebywają i niewątpliwie tradycje hokejowe regionu są utrzymywane. Sugerowałbym przy tym pamiętać o właściwym kolorze koszulki.

--
☭ PTR (B0408)

Alojzy Pupka

sob., 25 sty 2020 o 02:37 "Podpułkownik Winnicki
<pplk.winnicki@...> napisał(a):

Czy w Krakozji Stepowey możliwe jest klimatycznie odbywanie turnieyów
hokeya lodzikowego?
*Krakozyi

Nie znam reguł gry w hokeja lodzikowego, ale jeśli jest dostatecznie
widowiskowy i drastyczny, to ma szanse się przyjąć. Krakozi znani są z
zamiłowania do tak eXtremalnych sportów, jak cock-boru (gra podobna do
znanego w krajach burżuazyjnych polo, ale w wariancie w którym jeźdźcy
na kozach rozgrywają mecz głową leblandczyka) czy (brr, aż na samą
myśl mnie zmroziło) tryktrak...

"Podpułkownik Winnicki

W kok boru chetnie bym zagral!

<pplk.winnicki@...> napisał(a):

[...]

czw., 30 sty 2020 o 21:27 "Podpułkownik Winnicki
<pplk.winnicki@...> napisał(a):

W kok boru chetnie bym zagral!
Zapraszam zatem na mecz otwarcia sezonu, który zostanie rozegrany w
Masłogaty Arena między Parowozem Batany a KS Ekonom Zaoriada już w
najbliższy nowruz, o ile lokalni mieszkańcy nie będą akurat w trakcie
relokowania miasta...