Topics

Zamykamy interesa?

Polyna

Spojrzałam sobie ostatnio na ostatni ranking aktywności, i wychodzi na to, że jesteśmy w nim na ostatnim miejscu.

https://i.ibb.co/D90bcYC/rank-07-19.png

W zasadzie to chyba jesteśmy w tym momencie martwi. Nikomu nie chce się tutaj chyba nic robić, nawet mi. A nawet jakby się chciało, to chyba nie ma za bardzo co (czy może ja po prostu nie mam pomysłu?). Więc jako zwolenniczka opcji „zamknijmy to wszystko fchuj” podczas poprzedniego wielkiego kryzysu aktywności chciałabym zaproponować to samo.

Może po prawie 15 latach istnienia, zakończenie istnienia mikronacji to byłby trochę wstyd, ale Scholandia miała jeszcze dłuższy lajftajm, a niestraszne im było wydefaultowanie się i oddanie swojego heritydżu Dreamlandowi.

Swoją drogą, 15 lat to ładny, okrągły wiek. Bardzo ładnie by było gdyby poddać się autolikwidacji 11 grudnia, w dzień niepodległości, by wszystko było równo.

Co wy na to? Doczekam się wogle do 11 grudnia odpowiedzi na ten post, czy też nie?

Nie zgadzam się i tyle.

czw., 1 sie 2019, 22:37 użytkownik Polyna <polyna@...> napisał:

[...]

Karolina von Lichtenstein

Dobry skansen nie byłby zły.

pt., 2 sie 2019 o 18:38 Ola Kaarina Isadora Hughson <f.helyanvy@...>
napisał(a):

[...]

W dniu 02.08.2019 o 17:38, Ola Kaarina Isadora Hughson pisze:
Nie zgadzam się i tyle.
No to na razie mamy 1:1.

Chyba decyzję trzeba będzie podjąć za pomocą rzutu monetą. Słyszałam że pewien Scholand o nazwisku Möbius ma monety dobre do tego celu.

W dniu 01.08.2019 o 22:36, Polyna pisze:
[...]

http://www.epilogue.net/sites/default/files/imagecache/gallery_lg/images/13/36/48313_1378670903.jpg

Zabrakło jedynie jajek w majonezie.

Czas na autodestrukcje był już kiedyś, teraz nie warto skakać po skansenie, co nie?

Wszelkie zamknięcie będzie tylko pierdnięciem kiwającego osiołka niegodnym ducha Wszechczasu.

Wandosławię

(-) arcyżenadyn Wandoljubnn

Polyna

W dniu 05.08.2019 o 21:08, Helmut Walterycz pisze:
Czas na autodestrukcje był już kiedyś, teraz nie warto skakać po skansenie, co nie?
Skansenie?

Skanseny mają to do siebie, że ktoś do nich przychodzi je zwiedzić. Czasami nawet kupi sobie ktoś w nich pajdę ze smalcem i ogórkiem, choć faktem jest że jajek w majonezie tam nie ma.

My jesteśmy, cytując słowa śc. Adama Lamberta, pierdolonym ghost town. Dead mall. Dworem w którym kurwa straszy, choć właściciel od 350 lat o tym zaprzecza.

No ale w takim razie mamy na razie 1:2. Teraz tylko czekam na wypowiedź Pupki. Jeżeli on będzie także przeciw, wzywam go do przeprowadzenia dawno zaległych wyborów prezydenckich. Nie mam już dalej ochoty być cieciem w opuszczonym budynku.

Helmut Herakliusz van der Pohl

Towarzyszki, Towarzysze,

Czy to jest mikronacyjny odpowiednik zdychania na kiblu?

Gdzie tu są zapisy na listę społeczną po wydanie paszportu?

Jezus Ipanienko

Ja mogę poprezydencić znowu. Zgłaszam się do kandydowania w ewentualnych
wyborach. Tschüß, JPII

--
(-) Jezus Pedael Ipanienko-Ingawaar

Ola Kaarina Isadora Hughson

Ja również się zgłaszam.

pt., 9 sie 2019, 13:52 użytkownik Jezus Ipanienko <ekskomunik@...>

W dniu 05.08.2019 o 21:21, Polyna pisze:
Teraz tylko czekam na wypowiedź Pupki.
Której się pewnie przez najbliższy miesiąc nie doczekam. Mam nadzieję, że to dlatego że zamknął się w pustelni pisać tą swoją magisterkę czy coś, a nie dlatego że np. spędza całe dnie na obserwacjach planetoidy Yerkes.