Topics

Zapis do Wandystanu

khandkruper <khand@...>

Narazie dodaƂem :
http://work.only.pl/cintra/index.php?co=cin_zapmie

odbywa sie on w systemie gosp. cintra - czyli jest pierwszym elementem
tego systemu prosze zapiszcie sie !
Jak sie zapisze kilka osob - to zrobie stosowne skrypty pokazujace
mieszkancow/ obywateli / awangarde i tak dalej - czyli mam nadzieje ze
zrobie to dzisiaj.

Pamietajcie - ze nie jestem wladza wykonawcza ani inframinem wiec
miejscie litosc nad ocena informatyczna :D

PS : numery beda nadawane w kolejnosci innej niz zapis (to znaczy
B0001-2 mandragorzy
B0003-4 dekamenronowie
B0005-8 merc, esel, sobczak, sosnowiecki [stara gwardia :)]
dalej pozostali spolecznie odznaczeni i obywatele - nastepnie
mieszkancy...

dopiero pozniej zacznie sie tak jak w kazdym panstwie - chodzi o to ze
nie bylo mozliwosci zapisu "na zywo"

pozdrawiam
Khand
Mandragor Jutrzenki