Topics

Zatrudnienia poszukuje pilnie!

pmk

Towarzysze i towarzyszko matko,

justify:towg4l5m

Zwracam się do was z zapytaniem: "Panie majster czy je
jaka robota dla mnie tu?" Kontaktowałem się w tej
sprawie z towarzyszem Radzieckim, ale że nie otrzymałem
żadnej odpowiedzi to postanowiłem, że was publicznie
zapytam o pracę (może być jak najbardziej publiczna).
Zatem wandejczycy dajcie mi robotę, tak bym mógł
dołączyć do ludu pracującego miast i wsi!

/justify:towg4l5m

(-) A. T. Wileńska

--
ATW

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Zatrudnienia poszukuję pilnie! pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=12048&p=122028#p122028.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

Nowa Biblioteka Narodowa Czeka.

--
Senior

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Zatrudnienia poszukuję pilnie! pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=12048&p=122030#p122030.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

Eutanazy Karakachanow Śr:
Wypierdalać!

Zatrudnię wolontariusza do prac przy SKOK. Majątku nie
mam, bo przekazałem cały na rzecz MW. Ale może Kasa
Ludowa coś sypnie.

Obowiązki to testowanie wybranych fragmentów, liczenie
różnych rzeczy, uzupełnianie tekstów tu i ówdzie.
Doradztwo. Odporność na upierdliwość.
Potrzebna osoba będąca onlajn na jakimś komunikatorze
innym niż kurwa-gg.
Przekazuję, na wypadek gdybyście nie czytali LDMW, tow.
Akademiku. Ze swojej strony deklaruje, że Kasa Ludowa na
pewno znajdzie sute wynagrodzenie dla takiego testera.

--
PTR

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Zatrudnienia poszukuję pilnie! pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=12048&p=122033#p122033.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

Nooo, cieszę się że w końcu jakieś propozycje są, bo
dzisiaj miałam sen, że tow. Akademik miał dość
czekania, pierdolnął tym wszystkim i uciekł do Gellonii.

--
Paulina Wilenska

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Zatrudnienia poszukuję pilnie! pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=12048&p=122049#p122049.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

Paulina Wileńska:
Nooo, cieszę się że w końcu jakieś propozycje są, bo
dzisiaj miałam sen, że tow. Akademik miał dość
czekania, pierdolnął tym wszystkim i uciekł do Gellonii.

justify:16p0an1z

Jestem dziwny, ale nie aż tak by uciekać do Gellonii :D

/justify:16p0an1z

--
ATW

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Zatrudnienia poszukuję pilnie! pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=12048&p=122052#p122052.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

ATW:
justify:kes1x6ef
ATW:
Jestem dziwny, ale nie aż tak by uciekać do Gellonii :)
Nad propozycjami się zastanowię bo o dziwo jest ich wiele
:D
ATW:
/justify:kes1x6ef
I o dziwo, nie ma żadnych propozycji rządowych oO.

--
Paulina Wilenska

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Zatrudnienia poszukuję pilnie! pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=12048&p=122054#p122054.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

ATW:
justify:3s60e2t4
ATW:
Jestem dziwny, ale nie aż tak by uciekać do Gellonii :D
ATW:
/justify:3s60e2t4
Paulina Wileńska:
I o dziwo, nie ma żadnych propozycji rządowych oO.
Są.

--
ATW

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Zatrudnienia poszukuję pilnie! pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=12048&p=122062#p122062.
[...]

Wreszcie tow. Radziecki ruszył swój łożkobójczy
sexy-tyłeczek? Yay.

--
Paulina Wilenska

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Zatrudnienia poszukuję pilnie! pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=12048&p=122066#p122066.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

Co prawda rozumiem że się pojawiły już jakieś
propozycje, ale zalinkuję co na podobne pytanie
proponowałem tow. KCS w zakresie aktualizacji stron
Wandystanu, które, przypominam, każdy może edytować!

viewtopic.php?p=120143#p120143

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Zatrudnienia poszukuję pilnie! pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=12048&p=122144#p122144.