Topics

Zmiana personaliów

PLNA <polyna@...>

Chciałabym powiadomić Wandejczyków, że zmieniłam swoje dane osobowe na PLNA.

Jak wiadomo, mononimicznie jest ikonicznie, ale wiecie co jest bardziej ikoniczne? Akronim napisany dużymi literami, jak SZA.

--
PLNA
https://wandystan.eu/B196

Jezus Ipanienko

Tede ma PLNY, a my też mamy swojego PLNA!

W dniu śr., 18.03.2020 o 14:44 PLNA <polyna@...> napisał(a):

[...]

(-) Jezus Pedael Ipanienko-Ingawaar

Alojzy Pupka

pt., 20 mar 2020 o 17:36 Jezus Ipanienko <ekskomunik@...> napisał(a):

Tede ma PLNY, a my też mamy swojego PLNA!
Tfw też miałem to same skojarzenie. Ehhh, Tedziunio, zawsze o tych
pieniądzach – jak nie miał to był materialista, jak ma to jest
materialista. Ale kotem to jest niebywałym zawsze i wciąż.

https://invidious.snopyta.org/watch?v=NiXIClOqyMs

--
z pozdrowieniem „eeeeloooo!”
ppłk Pupka

Ola Kaarina Isadora Hughson <f.helyanvy@...>

pt., 20 mar 2020 o 18:36 Jezus Ipanienko <ekskomunik@...> napisał(a):

Tede ma PLNY, a my też mamy swojego PLNA!

Sami jestescie PLNĄ, Towarzyszu.

sob., 21 mar 2020 o 01:15 Ola Kaarina Isadora Hughson
<f.helyanvy@...> napisał(a):

Sami jestescie PLNĄ, Towarzyszu.
Co xD

http://wandystan.eu/B51

śr., 18 mar 2020 o 13:44 PLNA <polyna@...> napisał(a):

Chciałabym powiadomić Wandejczyków, że zmieniłam swoje dane osobowe na PLNA.

Jak wiadomo, mononimicznie jest ikonicznie, ale wiecie co jest bardziej
ikoniczne? Akronim napisany dużymi literami, jak SZA.
Czy ty czujesz to ziomuś, czy jesteś monfaszem?
Na wandejskiej ziemi wandnie pachnie – dobrym haszem
Baridajskie ziółko zaraz po fajrancie
Austro-Węgier plony w twoim grubym blancie

<sampel z Wilka „nie namawiam”>
<skrecz>
<sampel MF Rakowski mówi „oskarżam ekstremę”>

pe do el do en do a
<skrecz>
Szcziszczat Wandystan
Szcziszczat PoLyNA

<wielokrotnie powtórzony sampel Struszyńskiego wołającego
„Wypierdalać!” z silny reverbem, fade-outujący na końcu>

<f.helyanvy@...> napisał(a):

Sami jestescie PLNĄ, Towarzyszu.
Co xD

Nazwanie PLNY PLNEM to misgendering. A tego w Wandystanie nie tolerujemy.

sob., 21 mar 2020 o 02:02 Ola Kaarina Isadora Hughson
<f.helyanvy@...> napisał(a):

Nazwanie PLNY PLNEM to misgendering. A tego w Wandystanie nie tolerujemy.
Ooof.

Powiedzenie że *ta* Polyna/PLNA jest naszym brylantem (rodzaj
*gramatyczny* męski) nie jest żadnym złopłciowaniem.

A na ile zrozumiałem chodziło o to że *ta* PLNA jest naszym PLNEM.

*ten* PLN (realna waluta) = piniążek = tak jak brylant = wartość,
jakość, sztosik, bogactwo część główna skurwysynu, to jest mój nowy
budzik.

Nie chcę tu robić za adwokata żadnej ze stron, niech mówią sami za
siebie, ale kompletnie nie czaję o huj wam chodzi xD

<f.helyanvy@...> napisał(a):

[...]

Jestem po prostu wyczulona, mkay?
Poza tym mnie huj nie obchodzi, ponieważ nie jestem heteryczką; o ile
zdarzało mi się - i teraz - jestem w związku heteryckim, to
przypominam, że robię to tylko dla pieniędzy i splendoru, który
następnie mogę umieścić w skarbcach Narodowego Banku Wandystanu,
aniżeli aby zrealizować jakieś heteryckie chucie - których nie
posiadam, gdyż jestem aseksualna :3

To raczej Wy, Towarzyszu, powinniście się zastanowić - myślicie, że
dumnie reprezentujecie genus Pupka, ale powiedzcie mi: kiedy ostatnim
razem przytulaliście jakiegoś chłopca, ku chwale Mandragoratu i
v-socjalizmu, oczywiście?

sob., 21 mar 2020 o 02:14 Ola Kaarina Isadora Hughson
<f.helyanvy@...> napisał(a):

(...) splendoru, który
następnie mogę umieścić w skarbcach Narodowego Banku Wandystanu,
Bez kitu, powinniśmy naprawdę zacząć gromadzić S P L E N D O R jako
rezerwy walutowe, popieram whuuuuuj :3

[...]
Towarzyszko, o moje podboje proszę się nie obawiać – nie na darmo
nadano mi przydomek „I Sekretarz Wydm Wandakabany Późną Nocą Latem”. A
i towarzysze z Rotrii, poznani na rautach w Ekorzynie, mieliby co
opowiadać – gdyby się tylko nie wstydzili...

http://wandystan.eu/B51